آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فسا:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فسا گفت: فتنه گران هنوز بعد از گذشت چندین سال هرازگاهی با حرکاتی مضحک مثل اعتصاب غذا و همراهی عده‌ای معلوم‌الحال قصد بر هم زدن آرامش جامعه را دارند
رضا علیزاده دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فسا در خصوص محوریت قانون گفت: در تمام امور کشور قانون به‌عنوان یک محور و شاخص شناخته می‌شود و با این قانون تمام امور به‌درستی هدایت می‌گردد و درصورتی‌که در مسائل مختلف قانون وجود نداشته باشد هرج‌ومرج به وجود می‌آید.

وی به قانون‌شکنی فتنه گران اشاره و بیان داشت: در فتنه 88 عده‌ای نه‌تنها به قانون تمکین نکردند بلکه با انواع و اقسام قانون‌شکنی‌ها به قانون پشت پا زده و خسارت‌هایی به بار آوردند که هنوز بعد از حدود 8 سال جبران نشده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فسا توطئه‌های فتنه گران را مانع پیشرفت کشور دانست و بیان داشت: بدون شک با آن بحران‌ها و توطئه‌هایی که از سوی فتنه گران در سطح نخبگان و سرایت به مردم ایجاد شد، کشور دچار اختلالاتی شد، مسیر پیشرفت با مانع روبرو شد و از سرعت و شتاب آن کاسته شد.
 
علیزاده مسببان فتنه را عامل اصلی خون‌های ریخته شده دانست و گفت: یقیناً مسبب اصلی خون‌های به‌ناحق ریخته  شده  فتنه اسرائیلی آمریکایی 88 ، فتنه‌گرانی هستند که با برپایی اغتشاشات زمینه را برای ریختن شدن خون‌هایی به‌ناحق،  فراهم کردند.

وی به سیره یکی از شهدای فتنه 88 اشاره و بیان داشت: یکی از خون‌های به‌ناحق ریخته شده جوان عزیز شهید علیرضا ستاری است که مادر بزرگوارشان در مراسم این شهید دو جمله پرمحتوا بیان می‌کنند؛ «فرزندم سینه‌زن امام حسین (علیه‌السلام) بود و ولایت‌پذیر» ، «از گناه سران فتنه نمی‌گذرم چون از مردم عذرخواهی نکردند.»
 
علیزاده قاطعانه سران فتنه را مفسد فی‌الارض خطاب کرد و تصریح کرد: با یقین عرض می‌کنم کسانی که با حماقت‌هایشان نظام را به پرتگاه بردند بدون هیچ ابهامی مفسد فی‌الارض می‌باشند و افرادی که به گفته خودشان انتخابات را بهانه‌ای برای اصل نظام قرار داده بودند در این نظام جایگاهی بیشتر از مفسدی در ارض نخواهند داشت. حکم مفسدین فی‌الارض اعدام می‌باشد و تکلیف سران فتنه 88 با آن گستره عظیم فتنه‌انگیزی علیه نظام مشخص است.

وی افزود: طراحان این فتنه دشمنان قسم انقلاب اسلامی هستند و سران فتنه بازیگران سناریو بودند و قاعدتاً برای مراحل بعدی نیز پازل چینی کرده بودند که بعد از اعدام این مفسدین اقدامات دیگری جهت براندازی انجام دهند اما تدبیر نظام سناریو دشمن را در هم پیچید.

این دانشجوی بسیجی در خصوص حرمت‌شکنی فتنه گران در عزاداری سیدالشهدا گفت: در جامعه عاشق اباعبدالله (علیه‌السلام) و استوار به دنبال ارزش‌های عاشورا مشخص و واضح است که عده‌ای با ابزار دست قرار دادن انتخابات و فریب و نیرنگ تعدادی قصد براندازی نظام را داشتند و کارشان به‌جایی رسید که پرچم عزاداری ارباب بی کفن را به آتش کشیدند که احساسات مردم را جریحه‌دار کرد که حدود 50 میلیون نفر را در روز 9 دی به خیابان آورد.

وی اغلب تحریم‌های بزرگ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را به استناد نظریه کارشناسان مربوط به دوره بعد از فتنه 88 دانست و ابراز داشت: صدمات اقتصادی فتنه 88 اندازه‌ای بود که بعد از فتنه خریدارهای نفت کشور اقتصاد نفت محور ما به 5 کشور محدودشده بود و متأسفانه چون توبه گرگ مرگ است، این فتنه گران هنوز بعد از گذشت چندین سال هرازگاهی با حرکاتی مضحک مثل اعتصاب غذا و همراهی عده‌ای معلوم‌الحال قصد بر هم زدن آرامش جامعه را دارند.
 
وی روشنگری پیرامون فتنه را ضروری دانست و بیان داشت: چون چند سال از فتنه 88 می‌گذرد و قشر تأثیرگذار جامعه یعنی دانشجوها در آن زمان در سنین پایین بوده‌اند ابعاد فتنه را درک نکرده‌اند و چیزی که امروز احساس می‌شود تبیین ابعاد فتنه‌ای است که آمریکا، انگلیس منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و قدرت‌های غربی از آن دفاع کرده‌اند و این تبیین باید برای جوانان صورت گیرد و همین‌طور باید موضع‌گیری‌های مسئولین و نخبگان جامعه نسبت به فتنه موردتوجه قرار گیرد تا تکلیف کسانی که در جایگاه‌های مختلف از این فتنه گران حمایت می‌کنند مشخص شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: