آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز:
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز گفت: با توجه به عدم توبه این افراد از محضر ملت بزرگ ایران و ضررهایی که فتنه گران به کشور زدند اعدام کمترین مجازات برای ایشان است
فرزاد فرجی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در خصوص فتنه 88 گفت: کاملاً واضح است که در سال 88 طیف شکست‌خورده به قوانین کشور پایبند نبوده و چند ماه کشور را به هرج‌ومرج کشاندند و ضررهای فراوانی به اقتصاد کشور وارد کردند.

وی اختلافات فتنه 88 را زمینه‌سازی برای فروپاشی نظام دانست و بیان داشت: اختلافات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 کشور را به سال‌های قبل از انقلاب برد زیرا طیف شکست‌خورده به حکومت نسبت تقلب و عدم احترام به آرای مردم را می‌داد تا ملت اعتماد خود را به حکومت از دست بدهد و زمینه‌های فروپاشی نظام اسلامی فراهم کنند.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در خصوص سران فتنه تصریح کرد: آقایان میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی که هواداران خود را به تظاهرات دعوت می‌کردند مسئول خون‌های ریخته شده و اموال عمومی از بین رفته هستند.

فرجی سران فتنه را مفسد فی‌الارض خطاب کرد و بیان داشت: یقیناً عمل خلاف قانون جامعه اسلامی که به تصویب شورای نگهبان رسیده و مطابق شرع مقدس اسلام است نمونه بارز فساد در زمین است و افراد تخطی کننده مفسد فی‌الارض هستند.

وی کمترین مجازات سران فتنه را اعدام دانست و افزود: با توجه به عدم توبه این افراد از محضر ملت بزرگ ایران و ضررهایی که فتنه گران به کشور زدند اعدام کمترین مجازات برای ایشان است.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز روشنگری را راه خنثی‌سازی فتنه‌های جدید فتنه گران دانست و تصریح کرد: فتنه گران با سوءاستفاده از سعه‌صدر و رأفت اسلامی نظام هرروز در پی جریان سازی علیه نظام هستند، یک روز با غیرقانونی خواندن حصر خانگی، یک روز با اعتصاب غذا و...که دود این‌ها فقط در چشم قشر ضعیف جامعه می‌رود. به نظر بنده راهکاری که بتواند فتنه‌های جدید اینان را خنثی کند روشنگری در مورد ادعاهای کذبشان و ضررهایی هست که به ملت ایران رسیده و مشکل‌هایی که برای کشور ایجاد کرده است.

وی به فتنه گران توصیه کرد از مردم عذرخواهی کنند و در این خصوص گفت: توصیه من به هر فتنه‌گری که می‌خواهد راه موسوی و کروبی را پیش بگیرد این است که از شما بزرگ‌تر نتوانسته‌اند نظام اسلامی را به چالش بکشند و به لطف حضرت حق مردم بصیر ایران همواره راه حق را یافته‌اند و باجان و دل از آن دفاع کرده‌اند، شما به‌جای فتنه‌انگیزی اولاً از محضر ملت بزرگ و شریف ایران عذرخواهی کرده و ثانیاً به‌جای منحرف کردن افکار جوانان به آنان فرصت دهید تا راه اعتلای کشور را طی کنند.
 
فرجی به نقش فتنه گران در افزایش تحریم‌ها اشاره و افزود: در سال 88 همین طیف که ادعای جانب‌داری از مردم را داشتند از آمریکای ظالم خواستند تا تحریم‌های اقتصادی شدیدی را ضد جمهوری اسلامی تصویب کند که زندگی اکثریت مردم را سخت کرد.

وی ادعای تقلب فتنه گران را ادعایی پوچ دانست و تصریح کرد: فتنه گران دروغ‌های متعدد به ملت ایران گفتند که در انتخابات تقلب صورت گرفته و با عدم ارائه اسناد و مدارک خود به دستگاه‌های مربوطه بطلان ادعای خود را ثابت کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: