آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز بیان داشت: رسیدگی و بازیابی صنایع کوچک و بزرگ ازکارافتاده در شهرک‌های صنعتی، جلوگیری از واردات بی‌رویه کالاهایی که مشابه خارجی و درجه‌یک دارند و همچنین بهبود وضعیت صنعت خودرو در کشور باید به عنوان اولویت‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت باید مدنظر قرار گیرد.
علیرضا حامدی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز در خصوص وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: وزیر پیشنهادی با توجه به سوابق و فعالیت‌هایش در سمت‌های مرتبط برای این وزارت خانه گزینه مناسبی می‌باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز در خصوص نگاه وزیر به داخل بیان داشت: مسلماً با توجه به اهمیت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور این مهم جز با توجه به سرمایه‌های داخلی میسر نخواهد گردید.

وی اولویت‌های کاری وزیر پیشنهادی را در صورت کسب رأی اعتماد برشمرد و گفت: رسیدگی و بازیابی صنایع کوچک و بزرگ ازکارافتاده در شهرک‌های صنعتی، جلوگیری از واردات بی‌رویه کالاهایی که مشابه داخلی و درجه‌یک دارند و همچنین بهبود وضعیت صنعت خودرو در کشور در رأس اولویت‌های این وزارت باید مدنظر قرار گیرد.

حامدی افزود: به نظر می‌رسد توجه کافی به جوان‌گرایی، سابقه، تخصص و تعهد و ساده زیستی افراد به میزان قابل قبولی در انتخاب افراد مناسب در هر سمت رعایت شده است اگرچه جمع بودن تمام ویژگی‌های ذکرشده برای سمت وزارت در یک فرد به‌سختی ممکن است اما سابقه و تجربیات فرد منتخب با یک خط‌ مشی مناسب می‌تواند افراد جوان، مؤمن، انقلابی و با تخصص و تعهد زیاد را در کنار هم گردآورد و بهترین نتایج را به دنبال داشته باشد.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز با توجه به اینکه شریعتمداری قبلاً هم در کابینه‌های دولت اصلاحات بودند در خصوص به‌کارگیری دوباره این وزیر و مصلحت مردم و کشور تصریح کرد: اعتماد جناح‌های مختلف سياسي كشور به جناب محمد شريعتمداري از ابتدای انقلاب تاکنون در سمت‌های مختلف نشان از آن است که وی می‌تواند در اجرای مسئولیت‌های محوله به نحو احسنت کار را انجام دهد.

این دانشجوی بسیجی ابراز داشت: امید است که شریعتمداری در این سمت جدید هم برای کشور و انقلاب اسلامی ایران گوش‌به‌فرمان دستورات مقام معظم رهبری باشد و بهترین‌ها را در ظل توجهات حضرت صاحب‌الامر برای مردم این مرزبوم به ارمغان آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: