کد خبر: ۱۰۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس, در کارگاه آموزشی جنگ نرم که در حسینیه حضرت موسی ابن جعفر (ع) در جمع کارکنان و به همت روابط عمومی سپاه عشایر فارس برگزار شد گفت: دانشگاه و رسانه دو عنصر اساسی در کشوراست که دشمن می تواند از آن در جبهه جنگ نرم به نفع خود استفاده کند.
 به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، حجت الاسلام علی زاده در کارگاه آموزشی جنگ نرم که در حسینیه حضرت موسی ابن جعفر (ع) با حضور  پایوران سپاه عشایر برگزار شد با توجه به فرمایش حضرت امام خمینی مبنی بر این که قدرت نظامی ؛ دخالت نظامی و محاصره اقتصادی هیچگونه ترس و واهمه ای نداریم  گفت: اگر زمانی بیاید که دانشگاه ما استعماری شود آن گاه باید برای این نظام احساس خطر کرد.  
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس؛ در حوزه جنگ نرم و تبیین این مسائل سیره مقام معظم رهبری را دنباله رو سیره امام بزرگوار خواند و اذعان داشت: دانشگاه و رسانه به حدی مهم هستند که متاسفانه دشمن هردوی آن را مورد هجمه قرار داده و هر کجا که رسانه و دانشگاه نقطه ضعف نشان دهد همان جا ضربه خوردیم.
دانشگاه و رسانه دو عنصر اساسی در کشور
حجت الاسلام علی زاده در ادامه خاطر نشان کرد: نقشه دشمن در دانشگاه این است که ارزش و فرهنگ اصیل و ناب محمدی را از دانشگاه ها حذف کند و به جای آن تفکر و فرهنگ غربی را جایگزین نمایند و جوانان با ارزش ما را از آن دورکنند .
وی, در ادامه گفت: دشمن به دنبال این است تا به پیکر اسلام ضربه وارد کند فلذا از دو عنصر دانشگاه و رسانه تا حد مطلوب خود از آن استفاده می کند.
  حجت الاسلام علی زاده، در ادامه اذعان داشت:رمز مشکلات موجود اسلامی کردن دانشگاه ها و تربیت جوانان با استعداد در زمینه دینی و متعهد کردن آن ها در جهت پیشرفت و عمران و آبادانی کشور و به دست آوردن رتبه های علمی در جهان است.
دانشگاه و رسانه دو عنصر اساسی در کشور
.
دانشگاه و رسانه دو عنصر اساسی در کشور








 

نام:
ایمیل:
* نظر: