آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: ایران اسلامی دارای یک نفوذ عظیم معنوی در منطقه است از همین رو استکبار جهانی توانمندی و اقتدار ایران اسلامی را به رسمیت شناخته است.
به گزارش تنویر، مراسم معارفه معاون عملیات سپاه فجر با حضور سردار سید هاشم غیاثی و جمعی از مسئولان شهرستان شیراز در مجموعه فرهنگی امام علی (علیه السلام) شیراز برگزار شد.

فرمانده سپاه فجر در این مراسم با گرامیداشت نام و یاد شهید محسن حججی، گفت: ملت ایران استقلال و عزت خود را مدیون شهیدان بخصوص شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) است.

وی خاطرنشان کرد: حضور جوانان در آئین های تکریم شهدا نشان از آگاهی و بصیرت نسل جوان انقلاب اسلامی و دارای این پیام است که ملت ایران بر عهد و پیمان خود با شهدا پایبند و وفادار هستند.

سردار غیاثی با بیان اینکه راه سعادت انسان فقط از مسیر جهاد و شهدا می گذرد، گفت: شهادت یک جریان توقف ناپذیر است و امروز تمام تلاش دشمنان اسلام کمرنگ کردن فرهنگ مجاهدت و شهادت در ایران و جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه در مسیر تثبیت انقلاب اسلامی از مراحل تثبیت موجودیت، حاکمیت و هویت انقلاب اسلامی با موفقیت عبور کرده ایم، گفت: امروز ایران اسلامی بعنوان نقطه تعادل منطقه و جهان مطرح شده و بصورت یک قدرت جهانی پذیرفته شده است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به بروز جنگ های مختلف در منطقه غرب آسیا، گفت: تمرکز انقلاب اسلامی بر مقابله با استکبار جهانی است و در هر منطقه ای که قدرتی در تضاد منافع و اهداف استکبار جهانی شکل بگیرد و مقابل استکبار جهانی بایستد آن منطقه به میدان جنگ تبدیل می شود.

وی با فریبکارانه خواندن تفسیر و تعریف  آمریکا از مفهوم تروریست، گفت: براساس این تفسیر فریبکارانه رژیم صهیونیستی را ضد تروریست، حزب الله لبنان را تروریست و ایران را حامی تروریست لقب می دهند در صورتی که آمریکا خود مسئول کشته شدن میلیون ها انسان، حامی اصلی دیکتاتورها و عامل اصلی تشکیل و گسترش گروه های تروریستی است.

سردار غیاثی با بیان اینکه با وجود همه خباثت های آمریکا امروز ایران به لنگرگاه امنیت جهانی تبدیل  شده است، گفت: جهان اسلام حامی صادق و نیرومندی به نام جهموری اسلامی ایران دارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پناهگاه بزرگ معنوی مسلمانان جهان است.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار همه جانبه نیروهای مسلح کشور باید در تعریف، آموزش، تمرین، تجهیزات و عمل به راهبردها نشان داده شود، خاطرنشان کرد: حضور و نفوذ معنوی ایران در جهان اسلام در راستای حفظ عزت و آبروی مسلمانان است و این راهبرد جمهموری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه امروز بیش از گذشته در زمین، آسمان و دریا حضور داریم، گفت: ایران اسلامی دارای یک نفوذ عظیم معنوی در منطقه ای است که در گذشته ای نه چندان دور تحت سیطره آمریکا و استکبار جهانی بوده از همین رو استکبار جهانی توانمندی و اقتدار ایران اسلامی را به رسمیت شناخته و گسترش انقلاب اسلامی و الگو شدن ایران مهم ترین دغدغه و نگرانی آمریکا شده است.

وی با بیان اینکه امروز تلاش دشمنان انقلاب اسلامی در راستای خلع سلاح ایران در حوزه های علمی و تسلیحاتی متمرکز شده است، خاطرنشان کرد: راهبرد امروز جمهوری اسلامی ایران " ایستادگی فعال " است یعنی در عین ایستادگی، مقاومت و پیشروی هم وجود دارد و همزمان دامنه قدرت انقلاب اسلامی گسترش پیدا می کند و با انسجام رهبری، ملت و نیروهای مسلح نقشه های استکبار جهانی ناکام خواهند ماند.

سردار غیاثی افزود: هیچ پدیده ای در دنیا ماندگار نیست مگر اینکه قوی باشد پس باید خودمان را از هر جهت در مواجهه با جنگ سخت و نرم دشمنان انقلاب اسلامی قوی کنیم.

به گزارش تنویر، در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار رسول تاجیک معاون پیشین عملیات سپاه فجر تجلیل و سرگرد پاسدار محمدرضا رجبی بعنوان معاون عملیات سپاه فجر معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: