پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۵۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: اگر مساجد فعال شود، می توان امیدوار بود مسائل و مشکلات جامعه از طریق امام جماعت مسجد حل و فصل کرد.

به گزارش تنویر؛ سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در گفتگو با خبرنگار ما به مناسبت روز جهانی مسجد گفت: همه ساله بیست و یکم آگوست مصادف با سی‌ام مرداد، روز جهانی مساجد نامگذاری شده است؛ در سال ۱۳۴۸ در چنین روزی مسجدالاقصی که قبله اول مسلمین جهان است توسط صهیونیست ها به آتش کشیده شد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز اظهار داشت: جلسه‌ای به پیشنهاد فرماندهی ناحیه بقیه الله(عج) با حضور اعضا امور مساجد از جمله امور مساجد، سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه، سپاه پاسداران، شهرداری اعضای اصلی دبیرخانه برگزار و مقرر شد در روز جهانی مسجد که روز دوشنبه است برنامه ای ویژه در مسجد علی ابن ابی طالب شهرک میانرود ساعت ۱۷ برگزار شود.

رضا کوهی شوریجه 21

فعالیت دبیرخانه هماهنگی امور مساجد استان

سرهنگ دوستدار ابراز کرد: دبیرخانه هماهنگی امور مساجد استان فعال شده است و مقررشده هر دوهفته یکبار جلسه به صور متداوم برگزار شود.

وی اعتقاد داشت: اگر مساجد فعال شود، می توان امیدوار بود مسائل و مشکلات جامعه از طریق امام جماعت مسجد حل و فصل کرد.

تقدیر از مساجد فعال شهر شیراز

سرهنگ دوستدار به تقدیر برخی مساجد اشاره کرد و گفت: هر ناحیه مقاومت در شیرازموظف است پنج مسجد فعال که ارتباط بین فرمانده پایگاه و امام جماعت مسجد و همچنین اقامه نماز صبح را داشته اند انتخاب شده است تا در این مراسم از آنان تقدیر شود.

به گزارش موج ما، آیت الله ملک حسینی عضو مجلس خبرنگان رهبری و احتمالا افشانی استاندار فارس جهت ایراد سخنرانی در این برنامه حضور دارند.

انتهای پیام./۲۲۵۲۲۵

نام:
ایمیل:
* نظر: