آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم:
مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی جهرم گفت: اگر سران فتنه خیرخواه ملت بودند باید عذرخواهی می‌کردند اما فقط به دنبال جاه‌طلبی خودشان هستند و بازیچه دست دشمنان نظام هستند.
احمدرضا محمد پور مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی جهرم در خصوص بازگشت به عقب به دنبال فتنه گفت: درواقع تعبیر بازگشت به عقب شاید چندان صحیح نباشد اما قطع به‌یقین کشور درجا زد و در دنیای کنونی و با توجه به‌سرعت پیشرفت همین در جا زدن خود خسارت بزرگی است.

وی در خصوص خون‌های به‌ناحق ریخته شده در فتنه بیان داشت: پاسخگوی خون‌های به‌ناحق ریخته شده دو گروه هستند یکی دشمنان خارجی ازجمله آمریکا، انگلیس و اسراییل و کسانی که در داخل دانسته یا نادانسته در زمینی که برای آن‌ها تعریف‌شده بود بازی کردند و یا بازی خوردند ازجمله سران فتنه که البته از روی ساده‌لوحی از سوی دشمنان خارجی بازی خوردند مثل منتظری و دقیقاً همان رفتاری که با منتظری شد با آن‌ها هم تا به امروز شده است.

محمد پور در خصوص حصر و مسائل آن تصریح کرد: حصر خانگی روشی است که امیرالمؤمنین برای جلوگیری از فتنه‌گری در پیش گرفتند و آن حصر خانگی عایشه همسر پیامبر بعد از جنگ جمل بود و همچنین ماجرای پیامبر و جنگ تبوک نمونه‌ای از آن بود.

این فعال دانشجویی حصر را نشانه عطوفت نظام دانست و ابراز داشت: بعضی شخصیت‌ها را به خاطر سابقه و شخصیتی که دارند را نمی‌توان به دلیل مصلحت مجازات کرد و آزادی این عناصر هم خود عامل فتنه و تفرقه و سوءاستفاده دشمن است و به دلیل جهل و لجاجتی که دارند، بهترین گزینه همان حصر خانگی و جلوگیری از فعالیت سیاسی و اجتماعی است ازجمله منتظری و شریعتی و ... .

وی در خصوص مجازات سران فتنه گفت: مجازات این افراد طبق قانون شرع اسلام اعدام است. سران فتنه که خود از ارکان اصلی نظام بودند در انتخابات سال۸۸ کل نظام را زیر سؤال بردند و درواقع این افراد با رفتارشان از نظام خارج شدند و با وحشتی که در مردم ایجاد کردند، می‌توان با این اوصاف از این افراد به‌عنوان باغی یادکرد و مجازات آن‌ها قطعاً اعدام است .

مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی جهرم در خصوص لطف مردم و نظام به سران فتنه ابراز داشت: این انقلاب و این نظام ارزان به دست مردم نرسیده و خون‌ها بابت آن ریخته شده و چه بسیار جوانانی که در این راه پرپر شدند.آیا عده‌ای نمک‌نشناس که با رفتارشان بخواهند نظام را زیر سؤال یا حتی تا حد براندازی ببرند را باید بخشید؟ قطعاً مردم تحمل چنین افرادی و چنین رفتاری را ندارند و اگر لطف رهبری نبود همان زمان مردم نمی‌گذاشتند حتی یک روز زندگی این افراد ادامه داشته باشد.

وی در خصوص جرم و مجازت سران فتنه بیان داشت: جرم این افراد محاربه و برهم زدن امنیت کشور است و طبق احکام اسلام قطعاً حکم این افراد  اعدام است.
 
محمد پور در خصوص نقش فتنه در اقتصاد کشور گفت: فتنه صد در صد بر اقتصاد تأثیرگذار بوده و یکی از دلایل تحریم شدن ما خط دادن فعالان فتنه به غربی‌ها بوده است و از آن جمله مهدی هاشمی است که از آمریکایی‌ها می‌خواست که ما را تحریم کند.

این فعال دانشجویی به تأثیر فتنه بر سرمایه‌گذاری اشاره و تصریح کرد: فتنه در سرمایه‌گذاری خارجی تأثیر مستقیم داشت، چون سرمایه بسیار حساس است و با آن فضایی که برای جهان از ایران تصور کرده بودند، طوری نشان می‌دادند که نظام در حال فروپاشی است لذا سرمایه‌گذار خارجی در چنین فضایی سرمایه‌گذاری نخواهد کرد و در صنعت توریسم نیز ضرر زیادی متوجه کشور شد.

وی در خصوص عذرخواهی سران فتنه گفت: اکنون بعد از گذشت حدود ۸سال از آن فتنه هنوز این افراد حاضر به عذرخواهی نشدند، هرچند بعضی از این افراد ازجمله آقای خاتمی در محافل خصوصی اظهار پشیمانی کرده‌اند اما این افراد باید کاملاً علنی از تمام مردم ایران عذرخواهی کنند هرچند با توجه به شناخت ما از این افراد و لجاجتشان امری بعید است و هرچقدر هم که می‌گذرد لجوج‌تر می‌شوند.

این فعال دانشجویی در خصوص توبه سران فتنه بیان داشت: اگر این افراد توبه کنند اظهار پشیمانی کنند آیا جبران خون‌های به‌ناحق ریخته شده اغتشاشات می‌شود؟آیا جوانانی که در این حوادث کشته شدند زنده می‌شوند؟ اینان اگر خیرخواه ملت بودند عذرخواهی می‌کردند اما فقط به دنبال جاه‌طلبی خودشان هستند و بازیچه دست دشمنان نظام هستند و آزادی چنین افرادی چه سودی برای بعضی افراد دارد که برای بی‌گناه جلوه دادن این باغیان حاضرند مقابل مقام معظم رهبری بایستند؟

وی افزود: بعد از فتنه ۸۸ دشمن به خود اجازه تهدید ملت ایران داد درحالی‌که قبل آن جرئت چنین کاری نداشت و آقایان کروبی و موسوی کاری کردند که دشمن‌شاد شدیم و اینان از ابتدا خط فکری و رفتاری‌شان مشخص بود، کسی که بنی صادر راجع به وی بگوید موسوی خواهان پایان دادن به حکومت اسلامی است، احوالش کاملاً مشخص است. کسانی که فرح و اوباما و منافقین و...‌ تعریف و تمجیدشان کنند، احوالشان کاملاً مشخص است.چنین افرادی توبه می‌کنند؟ بعد از ۸ سال تازه به فکر اعتصاب غذا افتاده‌اند.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: