آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰
میزگرد رسانه ای دانشجویان جهادگر شیراز-4؛
مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: بیکاری از اصلی ترین مشکلات روستاها است که خشکسالی استان٬ آن را تشدید کرده و باعث مهاجرت به شهر و حاشیه نشینی و ایجاد مشکلات عدیده شده است.
نشست خبری مسئولین گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز با حضور مسئولین گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز٬ دانشگاه های غیرانتفاعی شیراز و دانشگاه صنعتی شیراز و مدیر حرکت های جهادی بسیج دانشجویی فارس و مدیر قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی فارس برگزار شد.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز نیز با بیان اینکه دانشجویان جهادگر٬برای جبران کم کاری مسئولین آتش به اختیار هستند؛ ادامه داد: بیکاری از اصلی ترین مشکلات روستاها است که خشکسالی استان٬ آن را تشدید کرده و باعث مهاجرت به شهر و حاشیه نشینی و ایجاد مشکلات عدیده شده است. این درحالی است که اگر مسئولین همت به خرج می دادند و راه دیگری برای اشتغال پیش روی مردم روستا قرار میدادند خیلی از کسانی که به شهر امده اند به منطقه خود  بر می گشتند.
 
 محمد امین پورخسروانی نبود با بیان اینکه کمک اصحاب رسانه به مطالبه گری دانشجویان جهادی آن را اثرگذارتر می کند ٬ افزود: مشکلات اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی زیادی هم به خاطر نبود عالم در روستا ایجاد می شود که ماهواره هم آن را تشدید می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: