آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: اقشار بسیج یک فرصت برای نظام اسلامی و کشور هستند و شوراهای عالی قشر بسیج با بررسی فاصله وضعیت موجود با وضعیت مطلوب باید راهکارهای کاربردی برای دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی ارائه دهد.
به گزارش تنویر، آئین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید سازمان بسیج رسانه استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر و جمعی از اصحاب رسانه استان فارس برگزار شد.

فرمانده سپاه فجر در این مراسم با پاسداشت یاد و نام شهید محسن حججی، گفت: امروز تلاش اصلی دشمنان انقلاب اسلامی در راستای کمرنگ کردن فرهنگ مجاهدت و شهادت در جامعه ایران قرار گرفته اما ملت ایران آگاه تر  و با بصیرت تر از گذشته همچنان بر عهد خود با شهدا وفادار و پایبند است.

وی افزود: نسل نوجوان و جوان کشور با بصیرت تر از نسل ابتدای انقلاب اسلامی هستند اما به مراقبت بیشتر نیز نیاز دارند رسانه در این عرصه نقش مهمی ایفا می کند.

سردار غیاثی ادامه داد: در مسیر تثبیت انقلاب اسلامی از مراحل تثبیت موجودیت، حاکمیت و هویت انقلاب اسلامی با موفقیت عبور کرده ایم، و امروز ایران اسلامی بعنوان نقطه تعادل منطقه و جهان مطرح شده و بصورت یک قدرت جهانی پذیرفته شده است.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه در انقلاب اسلامی شکست یا بن بست وجود ندارد، گفت: اقشار مختلفی در شکل گیری اقتدار ایران اسلامی نقش داشته اند از جمله اصحاب رسانه که در این زمینه نقش تاثیرگذاری داشته اند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) کشور و جامعه را مدیریت می کنند، گفت: امروز در عرصه جنگ نرم فرهنگی در وضعیت آفند نسبت به استکبار جهانی قرار داریم و تاثیر مدیریت جمهوری اسلامی ایران را در وقایع منطقه و جنگ سخت و نرم مشاهده می کنیم.

سردار غیاثی با تاکید بر این نکته که باید خودمان را قوی کنیم تا انقلاب اسلامی ماندگار بماند، گفت: توطئه های استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی با استقامت و ایستادگی ملت ایران ناکام مانده اند و ایران اسلامی به یک الگو برای سایر ملت ها و کشورها تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه حزب الله لبنان با بهره گیری از اندیشه بسیجی در مقابل ارتش صهیونیستی به پیروزی رسید، گفت: امروز سوریه به پایگاه آمورش و سازماندهی نیروهای انقلاب اسلامی برای مقابله با تفکر استکبار جهانی و جنگ نیابتی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه هوشیاری و تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پیش شرط های لازم برای دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی هستند، گفت: اقشار بسیج یک فرصت برای نظام اسلامی و کشور هستند و شوراهای عالی قشر بسیج با بررسی فاصله وضعیت موجود با وضعیت مطلوب باید راهکارهای کاربردی برای دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی ارائه دهد.

وی با بیان اینکه  شورای عالی قشر رسانه فارس شرح وظایف این قشر را متناسب با اقتضائات استان تدوین کند، گفت: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه و رعایت تقوای دینی و سیاسی در فعالیت های رسانه ای دو مولفه مهم رسانه انقلابی هستند.

سردار غیاثی با بیان اینکه اصحاب رسانه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره در عرصه دفاع از نظام اسلامی حضور فعال داشته اند، گفت: اصحاب رسانه مفهوم رسانۀ تراز انقلاب اسلامی را تبیین کنند و برای مقابله با توطئه های رسانه ای استکبار جهانی اقدام مناسب اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه سپاه فجر بر وضعیت جاری استان، عملکرد مسئولان فارس و فضای رسانه ای اِشراف کامل دارد، گفت: موضوعات امنیتی خط قرمز سپاه هستند و بر سر مسائل امنیتی با هیچ شخصی در استان فارس تعارف نداریم

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه این اِشراف براساس وظیفه ای که در قانون اساسی برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعریف شده شکل گرفته است، گفت: در مواقع لازم به مسئولان تذکر می دهیم اما این تذکرات رسانه ای نمی شوند زیرا جامعه به آرامش نیاز دارند.

به گزارش تنویر، در پایان این مراسم از زحمات برادر بسیجی میلاد امیری نژاد تجلیل و سروان پاسدار مصطفی اژدری بعنوان مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: