کد خبر: ۱۰۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
حجت الاسلام والمسلیمن دهقان
حجت الاسلام والمسلمین دهقان رابط نمایندگی در حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز در مراسم شهادت امام جواد(ع) در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک گلستان بیان نمود:امامان معصوم (ع)خاندان علم، معرفت،ایمان،اخلاق و و محل رفت و آمد ملائک می باشند.
وی در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت نهمین امام همام گفت:امام جواد(ع)با سن و سال بسیار کم به امامت رسید و در حدود 25سال بیشتر در این دنیا عمر مبارک پیدا نکرد و زمان امامت او با حکومت بنی امیه بود که سرانجام به دست معتصم عباسی به شهادت رسید.
امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع)در ادامه به برخی از معجزات امام محمد تقی جئاد را یادآور شدو افزود: مامون با برپائی جلسات متعدد و دعوت از افرادی که در بحث های علمی معروف های زمان بودنند می خواست امامجواد(ع) را تسلیم نماید ولی حضرت با قدرت الهی در جلسات یکی پس از دیگری همه را مغلوب می نمود که باعث شگفتی همگان در آن زمان شده بود.
وی در ادامه به حدیثی از امام جواد (ع) را اذعان نمود که حضرت می فرماید پدرم از پدرانش این روایت را نقل می کند که پیوسته مردم در خیر و خوبی هستند مادامی که در تفاوت باشند پس هرگاه مساوی شدند هلاک شدند و اگر عیب ها آشکار شود عیب هم بر دیگری حاضر به دفن کردن همدیگر نخواهید شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: