آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: زندگی و نحوه شهادت این شهید والامقام نشان می دهد او همواره حسینی زیسته و حسینی نیز به شهادت رسیده است.
به گزارش تنویر، آئین استقبال از خانواده شهید مدافع حرم " محسن حججی " با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

سردار غیاثی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ملت ایران و جهان اسلام مدیون شهدای مدافع حرم و خانواده های آنان هستند، گفت: مدافعان حرم در سوریه و عراق در خط مُقدم  دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و مقابله با توطئه های استکبار جهانی نقش آفرینی می کنند.

وی با اشاره به شکست های سنگین داعش و گروه های تروریستی تکفیری در سوریه و عراق، گفت: ایثار و حماسه آفرینی شهدای مدافع حرم نقشه های شوم استکبار جهانی برای جهان اسلام را ناکام گذاشته و اجازه نداده است امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران دچار خدشه شود.

فرمانده سپاه فجر با تجلیل از صبر و استقامت خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، گفت: خانواده تاثیرگذارترین نهاد در شکل گیری شخصیت انسان است و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام و شهدای مدافع حرم در خط مُقدم نبرد مرهون حمایت های بی شائبه خانواده ها، همسران و فرزندان آنان و حاصل تربیت اسلامی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه سبکِ زندگی خانواده شهدا مصداق سبکِ زندگی اسلامی ایرانی است، گفت: شهید حججی نمونه و الگوی جوان مومنِ انقلابی است و زندگی و نحوه شهادت این شهید والامقام نشان می دهد او همواره حسینی زیسته و حسینی نیز به شهادت رسیده است.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا رسالت مهم مسئولان کشور و ظیفه آحاد ملت است، گفت: تجلیل از خانواده های شهدا راهکار موثر برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه است و اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ای نهادینه شود آن جامعه از هرگونه آسیب و خدشه ای مصون خواهد ماند.

وی با اشاره به حضور پُرشور مردم شیراز در آئین استقبال از خانواده شهید محسن حججی، گفت: این دعوت تاثیرگذار از خانواده شهید حججی و حضور پُرشور مردم نمونه ای درخشان از عملکرد استان فارس در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با آرمان های شهداست.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت آشنایی نوجوانان و جوانان با زندگی شهدا بخصوص شهید محسن حججی، گفت: رسانه ها و دستگاه های فرهنگی کشور با معرفی شهدای مدافع حرم به جامعه و مستندسای از زندگی این شهدا نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه ایفا می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: