گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
همزمان با 26 مرداد ماه؛
همزمان با سالروز بازگشت افتخار آفرین آزادگان سرافراز به کشور،مدیر آموزش و پرورش شهرستان سپیدان در مراسمی باحضور معاون فرماندار سپیدان و جمعی از مسئولین شهرستان از دوتن آزادگان فرهنگی شهرستان تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان و همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان، مراسم زیارت عاشورا به میزبانی اداره آموزش و پرورش و با همکاری ببنیاد شهید و امورایثارگران و سپاه ناحیه سپیدان و باحضور فرهادجهانخواه معاون فرماندار سپیدان ، مهبودی مدیر آموزش وپرورش ، رفیعی رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران ،جمعی از مسولین وکارکنان ادارات وخانواده معزز شهداء وایثارگران در گلزارشهدای شهر اردکان سپیدان برگزارگردید.

در این مراسم رفیعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سپیدان ضمن گرامیداشت این روز عزیز، آزادگان را موجب برکت ، وحدت ،همدلی و رشد روز افزون در کلیه امور زندگی دانست..
ایشان ضمن تبریک این روز به آزادگان ، آنان را همچو طلا توصیف کرد و گفت : زمانی که زرگر طلا را برای شکل دهی میکوبد ، طلا میگوید من طلا هستم و چرا مرا ضربه میزنی ؟ و زرگر در جواب میگوید اگر خواهی لایق گردن مهرویان شوی باید تو را شکل دهم .

حجه الاسلام معصومی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سپیدان با اشاره به خاطراتی از آن زمان واهمیت جایگاه آزادگان سر افراز برای امام خمینی (ه) ، یاد آور شد : شما عزیزان با فرمان مقام معظم رهبری به جبعه ها شتافتید و ۷ تا ۸ سال در مقابل صدامیان بالاترین شکنجه ها را تحمل کردید و راست قامت ایستادید و با غرور بازگشتید.
وی در پایان سخنانش از بنیاد شهید شهرستان برای تشکیل چنین جلساتی و حضور دیگر مهمانان قدردانی کرد و از آزادگان عزیز خواست همانگونه تا به حال باعث افتخار بوده اید در عرصه های جهادی نیز گام های بلندی بردارید و برای دیگران الگو باشید.

جهانخواه معاون فرماندار با بیان خاطراتی از آن روزهای شیرین ، یاد آور شد : با اینکه پیروزی رزمندگان در مقابل صدامیان و ابرقدرت های شیرین بود ولی به دل نمی نشست تا اینکه با ورود آزادگان مردم ایران طمع پیروزی را از ته دل چشیدند .

در پایان جلسه نیز هدایایی به رسم یاد بود از طرف بنیاد شهید و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان به دو تن از آزادگان سرافراز فرهنگی سپیدان اهداء شد .

نام:
ایمیل:
* نظر: