آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: صنایع دفاعی کشور یکی از پایه های اصلی اقتدار انقلاب اسلامی در منطقه و جهان هستند و یکی از اهداف مهم استکبار جهانی کاهش توان دفاعی ایران اسلامی بخصوص در زمینه موشک هاست.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس بمناسبت سالروز صنعت دفاعی با حضور در صنایع الکترونیک شیراز از توانمندی های دفاعی این مجموعه بازدید و با متخصصان جوان گفت و گو کرد.

سردار غیاثی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه صنایع الکترونیک شیراز یکی از مجموعه هایی که بر مرز علم و دانش حرکت می کند، گفت: وجود چنین مجموعه ای در شیراز که با تلاش و تجمیع ظرفیت های جوانان نخبه کشور شکل گرفته نشان می دهد شیراز می تواند بعنوان قطب صنایع دفاعی کشور مطرح شود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی محدودیت های شدیدی برای ایران در زمینه خرید سلاح و تجهیزات دفاعی ایجاد کرده است، گفت: این تحریم ها که از ابتدای انقلاب اسلامی وضع شده اند نه تنها هیچ‌گاه نتوانستند از توان دفاعی کشور بکاهند بلکه باعث شکل گیری یک شبکه بومی، توانمند و تخصصی در راستای تامین نیازمندی های نیروهای مسلح در کشور شدند.

فرمانده سپاه فجر  با بیان اینکه با تلاش جوانان نخبه در تولید سلاح به مرحله خودکفایی رسیده ایم، گفت: تکیه بر توان داخلی، اعتماد به جوانان نخبه کشور و بهره گیری از روحیه جهادی، تحریم های دفاعی را بی اثر کرده اند و امروز صنایع دفاعی به الگویی برای سایر صنایع کشور در راستای مقابله با تحریم ها تبدیل شده اند.

وی خاطرنشان کرد: دست اندرکاران صنایع دفاعی کشور راهبردها و راهکارهای مدیریت، نحوه مقابله با تحریم ها و چگونگی تشکیل واحدهای تحقیقات، توسعه و تولید را بصورت مجموعه ای آموزشی برای مدیران سایر صنایع تشریح کنند.

سردار غیاثی در گفت و گو با جمعی از جوانان نخبه شاغل در صنایع الکترونیک شیراز با بیان اینکه شما نمونۀ جوان ولایتمدار و انقلابی هستید، گفت: ملت ایران مدیون شما چهره های گمنام هستند که در سنگر علم و دانش و با اتکاء به توان الهی در راستای ارتقاء توان دفاعی کشور و تامین امنیت مردم بصورت شبانه روزی تلاش می کنید.

وی با بیان اینکه در حوزۀ صنایع دفاعی جزءِ کشورهای برتر دنیا هستیم ، گفت: سلاح ها و تجهیزات دفاعی که در کشور تولید می شوند دارای امکانات بومی متناسب با شرایط جغرافیایی کشور و براساس اقتضائات مورد نیاز نیروهای مسلح هستند و این موضوع باعث برتری محسوس نیروهای مسلح ایران در منطقه شده است.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: تولید سلاح در داخل کشور دارای مزیت های بسیاری از جمله ناآشنا بودن نیروهای متخاصم با نحوه عملکرد و میزان اثرگذاری سلاح های بومی است و در نتیجه توانایی دشمن برای ضربه زدن به نیروهای مسلح کشور در میدان نبرد بصورت قابل توجهی کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: صنایع دفاعی کشور یکی از پایه های اصلی اقتدار انقلاب اسلامی در منطقه و جهان هستند و یکی از اهداف مهم استکبار جهانی کاهش توان دفاعی ایران اسلامی  بخصوص در زمینه موشک هاست.

سردار غیاثی با اشاره به عملیات موشکی لیله القدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: با تلاش متخصصان صنایع دفاعی کشور امروز دارای توانایی هدف قرار دادن دشمن فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور هستیم و هرگونه تهدید خارجی را پیش از رسیدن به مرزها مورد هدف قرار خواهیم داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: