جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۲۶:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
سرهنگ باقری، مسئول سازمان بسیج کارمندان استان فارس و دبیر شورای عالی بسیج کارمندان فارس ضمن تبریک هفته دولت، روز کارمند و روز بسیج کارمندان تاکید کرد:
وظیفه انقلابی هر مدیر و مسئول در دستگاه مربوطه توجه به احیاء امر به معروف و نهی ازمنکر و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و اسلام عزیز است و مدیران باید مسئولانه و از روی تکلیف به آن توجه نمایند و آن را از مجموعه تحت امر مطالبه نمایند.

سرهنگ باقری، مسئول سازمان بسیج کارمندان استان فارس و دبیر شورای عالی بسیج کارمندان فارس ضمن تبریک هفته دولت، روز کارمند و روز بسیج کارمندان تاکید نمودند:

دولتمردان باید هفته دولت را غنیمت شمرند و با مدیریت بسیجی و جهادی و نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش کنند. ایشان همچنین خدمت صادقانه و بی منت  و تلاش برای حل مشکلات مردم را لازمه  کار مدیر و کارمند تراز انقلاب اسلامی  دانستند و بر تکریم مردم و صیانت از حقوق آنها تاکید نمودند. ایشان اقدام و عمل انقلابی و دشمن شناسی و استکبار ستیزی را در شرایط کنونی از ملزومات و شاخصه های مدیران و کارمندان جمهوری اسلامی عنوان نمودند و رمز موفقیت و عبور از بحرانها و فشار ها را عدم سازش با ابرقدرتها و ایستادگی و پایبندی بر اصول و مبانی انقلاب بر شمردند.

سرهنگ باقری در ادامه بیان داشتند: وظیفه انقلابی هر مدیر و مسئول در دستگاه مربوطه توجه به احیاء امر به معروف و نهی ازمنکر و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و اسلام عزیز است و مدیران باید مسئولانه و از روی تکلیف به آن توجه نمایند و آن را از مجموعه تحت امر مطالبه نمایند.

ایشان لزوم حرکت و اقدام جمعی در جهت تحقق دولت اسلامی را خواست و مطالبه رهبر معظم انقلاب از جامعه کارمندی عنوان نمودند و بیان داشتند سازمان بسیج کارمندان و پایگاههای بسیج کارمندی در ادارات در این خصوص رسالت سنگینی دارد.

سرهنگ باقری راه موفقیت و گام اساسی در جهت تحقق دولت اسلامی را توسعه و ترویج مدیریت اسلامی و تربیت کارمند تراز انقلابی عنوان نمودند و بدون توجه به این اصل مهم امید به موفقیت نیست.

ایشان ابراز امیدواری کرد با شروع به کار دولت دوازدهم و شوراهای شهر و روستا،  شاهد گام اساسی به سمت تحول و تعالی کشور و قدم در فرآیند تحقق دولت اسلامی باشیم و این محقق نمی گردد مگر با عبرت و درس گرفتن دولتمردان از رفتار گذشته و حرکت مستقیم و مستحکم در مسیر انقلاب اسلامی و گوش به فرمان ولی امر مسلمین شدن و احترام به حقوق ملت و نهادهای انقلابی و همگامی و همرایی ملی در مقابل ظلم و ستم و زیاده خواهی استکبار و حمایت ملل مظلوم و ستمدیده جهان.

نام:
ایمیل:
* نظر: