آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
احسان حیاتی زاده
احسان حیاتی زاده
احسان حیاتی زاده مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه های لامرد در یادداشتی در خصوص رفع حصر سران فتنه 88 نوشت:

قال رسول الله: همانا از کسانی که مدعی مودت ما هستند، کسی هست که در فتنه گری برای شیعیان ما از دجال شدید تر است. (راوی) گفتم: برای چه؟ رسول خدا فرمودند: به خاطر دوستی با دشمنان ما ودشمنی با دوستان مان چون چنین شد، حق با باطل آمیخته می شود و مومن از منافق باز شناخته نمی شود.

به واقع که این حدیث می تواند در بر گیرنده ی ابعاد فتنه 88 باشد کسانی که نمک خوردند و نمکدان شکستند؛ در این نظام اعتبار به دست آوردند، قدرت گرفتند و جواب تمام خوبی هایی که نظام و ملت به آنان کردند را به بد ترین شکل ممکن دادند نظام را متهم به خیانت به ملت کردند، مملکت را به آشوب کشیدند، کشور را به عقب راندند، دشمنان را شاد کردند و دوستان را محزون  آری فتنه گر می تواند از دجال هم شدید تر باشد. اما چند مدتی هست که از پشت تریبون ها صداهایی به گوش می رسد. صدای رفع حصر می گویند حصر اشتباه بود. حصری که نماد رفعت نظام اسلامی نسبت به آنان بوده گویا کسانی که این حرفها را می زنند نابینا هستند و نمی بینند که در همین همسایگی خودمان، ترکیه، برای کودتای که نه چندین ماه بلکه چند ساعت به طول کشید چندین هزار نفر را دستگیر و محاکمه کردند نمی دانم اسم این چنین کسانی که می خواهند نظام اسلامی را تحت فشار قرار دهند چه بنامم؟ فتنه گر یا ساده لوح .

اما زمانی که شنیدم که یکی از سران فتنه اعتصاب غذا کرده و با پوشش گسترده توسط شبکه های غربی و معاند انقلاب همراه شده، این چیز در ذهن من تداعی شد که مراحل بعدی حامیان فتنه برای رفع حصر کلید خورده و قطعا برنامه های دیگری نیز دارند، که اگر با هوشیاری ما همراه نباشد و به یاد نیاوریم که فتنه چه زیان هایی به مملکت و اقتصاد وارد کرده ممکن است فتنه دیگری در راه باشد.
و در پایان از رییس قوه قضائیه تقاضا مندم که با مجازات سران فتنه و دادن حکم مجازاتی که در شان چنین افرادی باشد، حکم واقعی آنان را نمایان کند، تا شاید التیامی باشد به خانواده های شهدا و خصوصا شهدای فتنه 88  و از رئیس صدا و سیما خواهانم که با بر شمردن خیانت ها و خسارت هایی که فتنه گران  به مملکت روا داشتند، به درک صحیح مردم در برابر این جنگ رسانه ای کمک کنند.
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط سایت نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: