آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
جانشین فرماندهی سپاه فجر:
سردار گزنی گفت: ارتقاء معنویت و تقویت آمادگی نیروهای بسیجی برای مقابله با تهدیدات پیش روی انقلاب اسلامی از وظایف مهم فرمانده سپاه شهرستان هستند.
به گزراش تنویر، آئین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه لامرد با حضور سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار گزنی در این مراسم با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش می کنند موفقیت جمهوری اسلامی ایران در مردم سالاری دینی و حوضر مقتدرانه در منطقه را متوقف کنند، گفت: اتحاد و یکپارچگی ملت ایران و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نقشه های استکبار جهانی را ناکام گذاشته اند.

وی با بیان اینکه یکی از اشتباهات راهبردی آمریکا در منطقه حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی از داعش و گروه های تروریستی تکفیری‌ است، گفت: انسجام ملت ایران در برابر توطئه های استکبار جهانی بیشتر شده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه شهادت طلبی و ایثارگری مدافعان حرم عامل اصلی شکست های استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: نحوه شهادت شهید والامقام محسن حججی و تکریم نام و یاد او توسط جوانان مومن و انقلابی ایران نشان می دهد روحیه شهادت و ایثارگری در بین نسل جوان ایران اسلامی به یک فرهنگ تبدیل شده است.

سردار گزنی خاطرنشان کرد: ارتقاء معنویت و تقویت آمادگی نیروهای بسیجی برای مقابله با تهدیدات پیش روی انقلاب اسلامی از وظایف مهم فرمانده سپاه شهرستان هستند.

به گزارش تنویر، در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار عبدالله آزاد تجلیل و سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده بعنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان لامرد معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: