آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شیراز؛
مراسم دانش‌آموختگی دانشجو معلمان ورودی 92 دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز برگزار شد.
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری (ره) شیراز، مراسم دانش‌آموختگی دانشجو معلمان ورودی ۹۲ با عنوان حیات مطهر در این دانشگاه همراه با ویژه‌برنامه اختتامیه طرح ماندگار بینش مطهر، طرح مباحثه کتب شهید مطهری با شرکت بیش از ۱۰۰ دانشجو معلم دانشگاه در محل مسجد حضرت علی‌اصغر (ع) دانشگاه برگزار شد.

در ابتدا روستا معاون دانشگاه پیرامون اهمیت تعلیم و تربیت مطالبی را بیان کرد و پس از آن فرهاد مرادی کارشناس مسئول فرهنگی دانشگاه از اتحاد بی‌سابقه مجموعه‌های فرهنگی با تأکید بر فصل مشترک فعالیت انقلابی سخن گفته و اتفاقات یک سال اخیر دانشگاه را موجب افتخار و ارزشی ماندگار برای دانشگاه فرهنگیان دانست.

در ادامه بهنام رازقی پیام ویژه سرپرست سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور برای دانشجو معلمان ارزشی دانشگاه را قرائت کرده و پس‌ازآن رضا مرادی به نمایندگی از گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور، پیام اختصاصی وی را به دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری (ره) شیراز ابلاغ کرد.

مرتضی کریمی فعال بسیجی ضمن ابلاغ پیام قزل سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به دانشجو معلمان، از مجموعه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و سپاه ناحیه زرقان به علت حمایت همه‌جانبه از برنامه‌های بسیج دانشجویی در سال تحصیلی جاری تشکر کرد و برنامه‌های متعدد فرهنگی اجراشده دانشگاه را نتیجه وحدت، همدلی و روحیه بسیجی همگانی در دانشگاه دانسته و بیان کرد: امروز باافتخار اعلام می‌کنیم در دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری (ره) شیراز همه دانشجو معلمان همدل و بسیجی هستند که با رمز عملیات فرهنگی «یا حسین» نمونه‌ای منحصربه‌فرد از کار تشکیلاتی فرهنگی از جنس «آتش به اختیار» را در سال تحصیلی جاری با دست‌خالی اما باایمانی راسخ به آرمان‌های امام راحل و با اقتدا به امام خامنه‌ای به نمایش گذاشتند.

کریمی با اشاره به آیه «یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیة مرضیة» گفت: امروز بسیج دانشجویی دانشگاه از روح مطهر شهدای انقلاب اسلامی سپاس گذار است که با دستگیری و عنایت ویژه، این رده را در انجام مسئولیت‌های خطیر خود موفق ساخته و بسیجیان امام روح‌الله در دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری (ره) شیراز با قلب و روحی آرام آیه شریفه *یا ایتها النفس المطمئنه* را به سبب عمل به تکلیف الهی خود قرائت می‌کنند.

در ادامه برنامه، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری (ره) شیراز از ۷ دانشجوی بسیجی دانشگاه که در المپیاد دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور رتبه‌های برتر را کسب کردند تقدیر به عمل آورد.

قرائت دل نوشته توسط برادر بسیجی رضا محمدی، برش کیک خامه منقوش به نام *حیات مطهر* و عکس یادگاری پایانی حسن ختام پلان آخر برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز در سال تحصیلی جاری بود.
photo_2017-08-28_14-30-17-(3).jpgphoto_2017-08-28_14-30-05.jpgphoto_2017-08-28_14-29-43.jpg
photo_2017-08-28_14-29-28.jpgphoto_2017-08-28_14-30-13.jpg
نام:
ایمیل:
* نظر: