پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۷:۲۳
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
کانون بسیج مهندسین کازرون بمناسبت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس:کانون بسیج مهندسین کازرون بمناسبت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته‏ دولت فرصتى است براى مردم، که دولت خودشان را مورد بازنگرى قرار دهند، تا به دولت براى اصلاح ضعف ها و رشد نقاط قوت کمک کنند. (مقام معظم رهبری)

دوم تا هشتم شهریورماه که در تقویم ایران اسلامی مزین به نام دولت گشته است، یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

دوم شهریورماه و آغاز هفته دولت با نام یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر این دو یار دیرین و صدیق و همسنگر گره خورده است. این دو عزیز در دوران کوتاه اما پربرکت عمر خود تلاش نمودند تا در جهت رفع استضعاف، محرومیت، تبعیض و بی عدالتی گام های بلندی بردارند، اما با خیانت و جنایت منافقان تروریست تحت حمایت استکبار جهانی در آتش کینه آنان سوختند. دولتمردان جمهوری اسلامی که با یاد و خاطره این رادمردان تاریخ و بهره مندی از ثمره ایثار و مجاهدت آنان مفتخر به فرصت خدمت به مردم فهیم و انقلابی شده اند، شایسته است با تأسی به این دو اسوه شهادت، ایمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و پشتوانه عظیم مردمی، ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، با عزمی راسخ در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رفاه و سربلندی مردم شریف ایران تلاش کنند.

از دولت تدبیر و امید انتظار می‌رود با التزام به آرمان‌ها و ارزش‌های بلند انقلاب اسلامی و میراث گرانقدر شهیدان و حماسه‌سازان ایران اسلامی، الزامات و زمینه‌های تحقق وصایای جاودان حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز، حفظ روحیه استکبارستیزی و کمک به مظلومین و مستضعفین جهان در برابر ظلم و ستم متجاوزین و مستکبرین و همچنین تقویت در استحکام ساخت قدرت ملی و استفاده از ظرفیت‌های درونی کشور برای حل مشکلات موجود در صحنه معیشت و زندگی عزت‌مندانه و شرافت‌مندانه آحاد مردم شریف و فهیم ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم آورده و هرگز اجازه ندهد روح مقاومت، ایثار و فداکاری برای صیانت از انقلاب، نظام و دفاع از منافع و مصالح ملی و جهاد در میدان‌های پیش روندگی در جامعه اسلامی خدشه‌ دار شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: