پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۳۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
مراسم گرامیداشت شهید والا مقام شهید عراقی
همایش بزرگ روز بسیج اصناف با حضور کثیری از بسیجیان روسا و هیئت مدیره اتحادیه ها و اتاق اصناف و دیگر مسئولین و فرماندهان سپاه استان در تالار معلم برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس؛مراسم روز بسیج اصناف و بازاریان در تاریخ 06/04/ 96 همزمان با سالروز شهادت شهید والا مقام مهدی عراقی در محل تالار معلم شیراز با حضور جمع کثیری از کسبه ،بازاریان و بسیجیان شهرستان های شیراز ،زرقان،مرودشت،خرامه ،سروستان و کوار و سپیدان و همچنین هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان های مذکور و جمعی از مدیران و فرماندهان سپاه استان برگزار گردید

در شروع مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید سرهنگ پاسدار عباس بنایی مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس ضمن خوش آمد گویی و گرامیداشت سالروز شهادت شهید عراقی و با یادآوری حضور مستمر و فعال اصناف و بازاریان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی،به وضعیت کنونی اصناف در استان فارس اشاره نمودند.

سپس سخنران مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با تبریک هفته بسیج اصناف و بازاریان،به نقش اصناف در دفاع مقدس و اهداء شهدای گرانقدر به انقلاب اسلامی اشاره و خواستار هوشیاری و ایفای نقش جامعه اصناف در وضعیت کنونی و تهاجم فرهنگی موجود شدند.

ایشان سپس با بیان بخشی از مشکلات تعدادی از صنوف از جمله آرایشگران ،عکاسان ،پوشاک و باغات و رستوران داران ، وظیفه این صنوف را مهمتر و خطیر تر و مشکلات و معضلات این صنوف را به نسبت بیشتر دانستند.

در ادامه گروه سرود طاها و همچنین گروه غزل خوانی به اجرای برنامه پرداختند و در پایان از تعدادی از بسیجیان نمونه و کاسبان امین شهر شیراز و شهرستان های اطراف با اهدای لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد

قابل ذکر است رسانه های مختلف مراسم فوق را پوشش دادند.
همایش بزرگ روز بسیج اصنافهمایش بزرگ روز بسیج اصناف
همایش بزرگ روز بسیج اصنافهمایش بزرگ روز بسیج اصناف
همایش بزرگ روز بسیج اصنافهمایش بزرگ روز بسیج اصناف
همایش بزرگ روز بسیج اصنافهمایش بزرگ روز بسیج اصناف
همایش بزرگ روز بسیج اصناف


نام:
ایمیل:
* نظر: