آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی هنری شیراز در آستانه اکران
سرهنگ کوشکی گفت: نمایش بزرگ میدانی و چند رسانه ای فصل شیدایی از دهم شهریور هر شب همزمان با نماز مغرب و عشا در مجاورت کارخانه سیمان شیراز به روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز ، نشست خبری نمایش میدانی و چند رسانه ای فصل شیدایی با حضور سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه نمایش فصل شیدایی به مدت ده شب در شیراز برگزار می شود، گفت: عملیات خاکبرداری و دکورسازی برای این نمایش از بیست و پنج روز پیش آغاز شده و این نمایش از دهم شهریور مصادف با عید قربان در شیراز به روی صحنه می رود.

وی با بیان اینکه نمایش فصل شیدایی پیش از در چند استان دیگر اجرا شده و با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده است، خاطرنشان کرد: نمایش فصل شیدایی با بیان هنری و استفاده از جلوه های نور و تصویر به بیان مفاهیم حقیقی اسلامی می پردازد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه این نمایش هر شب میزبان ده هزار نفر از شهروندان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) خواهد بود، گفت: هزینه بلیط این نمایش برای هر نفر چهل هزار تومان تخمین زده شده است اما مخاطبان این نمایش در شیراز در مدت برگزاری این نمایش مهمان حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) هستند و هزینه بلیط رایگان خواهد بود.

وی افزود: این نمایش روایتگر رویدادهای مهم تاریخ اسلام از جمله هبوط حضرت آدم (ع)، ورود کاروان امام رضا علیه السلام و حدیث سلسله الذهب، شهادت حضرت علی (علیه السلام)، شهادت حضرت رقیه (س)، شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، واقعه کربلا، مباهله، انقلاب و دفاع مقدس، واقعه غدیر و ظهور منجی موعود است.

سرهنگ پاسدار کوشکی خاطرنشان کرد: دو رویداد مهم تاریخی ورود حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) به خطۀ فارس و بازسازی یکی از عملیات های دفاع مقدس که رزمندگان استان فارس در آن حاضر بوده اند به نمایش فصل شیدایی اضافه شده اند.

وی در تشریح برنامه های جانبی نمایش فصل شیدایی، گفت: پنجاه غرفه نمایشگاهی با موضوعات فرهنگی، هنری و اقتصاد مقاومتی در حاشیه محل برگزاری این نمایش برپا می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خاطرنشان کرد: نمایش بزرگ میدانی و چند رسانه ای فصل شیدایی از دهم شهریور هر شب همزمان با نماز مغرب و عشا در مجاورت کارخانه سیمان شیراز به روی صحنه خواهد رفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: