جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۰۳:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
فرمانده حوزه پنج امام محمد باقر(ع):
رضا افکاری فرمانده حوزه پنج امام محمد باقر(ع) در دیدار با فرمانده و اعضا شورای پایگاه رسانه ای شهید رهبر گفت: تشکیل شورا در یک پایگاه می تواند اهداف آن را جلو ببرد و به هدف نهایی خود دست یابد.
جلسه شورای پایگاه رسانه ای شهید رهبر ، با حضور فرماندهی محترم حوزه ۵ بسیج امام محمد باقر علیه السلام برگزار شد. افکاری با اشاره به اینکه پایگاه رسانه ای شهید رهبر یک پایگاه تخصصی است ابراز داشت: فرمانده حوزه نگاهش به پایگاه رسانه ای شهید رهبر نسبت به دیگر پایگاه های حوزه متفاوت است زیرا پایگاه تخصصی شهید رهبر در زمینه فضای مجازی فعالیت دارد.
فرمانده حوزه پنج امام محمد باقر(ع) با اشاره به حضور بسیجیان در فضای مجازی افزود: خوشبختانه بیشتر افراد جامعه الخصوص بسیجیان از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و قطعا اگر آموزش صحیح در جهت استفاده از برنامه ها و شبکه های مجازی برگزار شود بسیجیان در دام افراد بیگانه و سوء استفاده های احتمالی که ازطریق شبکه های مجازی صورت پذیرد جلوگیری شود.
وی جذب نوجوانان را جهت تقویت پایگاه در مدت زمان بالا راه گشا دانست.
افکاری به فعالیت این پایگاه در خارج از حوزه اشاره کرد و گفت: پایگاه رسانه ای شهید رهبر می بایست جهت بازخورد برنامه های خود در افکار جامعه گسترده فعالیت خود را از سطح حوزه و ناحیه فراتر کند و در گام اول سعی در جذب و تاثیر گذاری بر شهرستان باشد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: