جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
همزمان با عید قربان صورت گرفت؛
همزمان با عید سعید قربان و در جهت پاسداشت ارزش های اسلامی، پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان با ذبح یک راس گوسفند و توزیع ان در بین جمعی از مستمندان، این عید ابراهیمی را گرامی داشتند.
  به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ،صبح امروز و همزمان با عید سعید قربان، پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در اقدامی خودجوش ضمن ذبح یک راس گوسفند و توزیع گوشت  آن در بین جمعی از مستمندان به استقبال این عید الهی رفتند.

در حاشیه این مراسم سرگرد اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان ضمن تبریک عید سید قربان به محضر رهبر معظم انقلابب و عموم مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی اظهار داشت: ترویج بیش از پیش ارزش های اسلامی و کمک به مستمندان جامعه به عنوان یکی از وظایف نیروی مقاومت بسیج ما را بر آن داشت تا با این حرکت نمادین و به نیابت از شهدا، یادی از برگزاری مراسم ساده شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس کنیم هر چند که آنها با  نثار جان خویش علاوه بر شرکت در جهاد اصغر در جهاد اکبر نیز سنگ تمام گذاشتند که این اقدام آنان با هیچ چیز دیگر قابل قیاس نیست.

خاطرنشان می شود در این برنامه علاوه بر حضور تعدادی از خانواده معظم شهدا، حشمت الله قدرتی؛ رئیس شورای اسلامی شهر سروستان  و تنی چند از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت حضور داشتند.

ذبح گوسفند به نیابت از شهدا در سروستان
ذبح گوسفند به نیابت از شهدا در سروستان
نام:
ایمیل:
* نظر: