کد خبر: ۱۰۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
به همت حوزه مقاومت شهید مدنی چاهورز
اردوهای جهادی مجاهد با حضور مسئولین و بسیجیان اردوهای جهادی و با سخنرانی سرهنگ عبدالله زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در بخش چاهورز برگزار شد.

به گزارش تنویر لامرد، اردوهای جهادی مجاهد با حضور مسئولین و بسیجیان اردوهای جهادی و با سخنرانی سرهنگ عبدالله زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد برگزار شد.

سرهنگ عبدالله زاده بیان داشت: اردوهای جهادی طرحی ملی است که بنا به درخواست و منویات حضرت امام خامنه ای فراهم و اجرا می شود، این طرح بمنظور استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور در اوقات فراغت بسیجیان و در عرصه های مختلف سازندگی و محرومیت زدایی در کل کشور اجرا می شود.

وی افزود: آثار و برکات اردوهای جهادی متقابل برای هم جهادگر و هم قشر محروم مشهود است، منفعت چند بعدی است حتی مسئولین هم به نوعی بهره مند می گردد و بهترین هدف اردوهای جهادی برای مردم و منطقه محروم است که از بهترین آثار آن عمران و آبادانی و رفع فقر از چهره منطقه، ترویج روحیه نشاط و کار و تقویت امید به زندگی روستایی است.

عبدالله زاده اظهار داشت: ویژگی های این طرح ها به کوتاه مدت و زود بازده بودن، فراگیر و گسترده و همچنین عمومی و عام المنفعه بودن آن دانست و اولویت های طرح را غنی سازی اوقات فراغت با نیرو و نشاط جوانی، خدمت رسانی و مردم یاری در روستاها و نقاط محروم کشور و نیز شناسایی زمینه های اشتغال و بدنبال آن ایجاد اشتغال دانست که اثرات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در جامعه شاهد هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد افزود: این جوانان، فی سبیل الله و با حرکات خودجوش خود، فرهنگ ساز و جریان ساز و مصداق عملی به آموزه های دینی و اخلاقی و منویات رهبری انقلاب و می توان آن را از رویش های انقلاب اسلامی ایران تلقی کرد.

عبدالله زاده در پایان بیان داشت: امید است که این حرکات و خدمات با ارزش خود جوش جوانان منشاء خیر و سرچشمه ای جوشان برای اهتمام و تلاش بیشتر مسئولان و مدیران کشوری برای یاری رساندنی به مردم مستضعف و محرومیت زدایی در تمام نقط کشور شود.

به گزارش تنویر لامرد، عرصه های کاری گروه جهادی مجاهد در بخش چاهورز لامرد را می توان در زمینه های بهداشتی و درمانی، منابع طبیعی و کشاورزی، بهسازی، مرمت و زیباسازی مدارس، آموزش فنی، حرفه ای و مهارتی، عمرانی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی برشمرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: