گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
سردار فضلی در نشست خبری ستاد بازسازی واقعه غدیر خم:
رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر خم گفت: توافق شده است در بازسازی بزرکترین واقعه تاریخ اسلام حضور داشته باشیم که حضور امامت و ادامه راه نبوت است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، نشست خبری ستاد بازسازی واقعه غدیر خم با حضور سردار فضلی رئیس محترم این ستاد و جمعی از اهالی رسانه دقایقی پیش در سالن جلسات ساختمان شهید آوینی در مرکز بسیج صدا و سیما آغاز شد.

سردار فضلی ضمن عرض تبریک دهه امامت و ولایت که از عید قربان شروع شده وتا عید غدیر به اوج خود می رسد گفت: توافق شده است در بازسازی بزرکترین واقعه تاریخ اسلام حضور داشته باشیم که حضور امامت و ادامه راه نبوت است.

وی افزود: این امانت الهی سینه به سینه و چهره به چهره چرخید و در انقلاب شکوهمند اسلامی برجستگی بیشتری از آن شاهد هستیم. نور چشم و یاران امام توفیق پیدا کردند با بازسازی این واقعه تعیین کننده در صدر اسلام رسول خدا را خوشنود کنند.

سردار فضلی اظهار داشت: همه عزیزان و اصحاب رسانه و رسانه ملی و همه بخش های مردم نهاد و تمام سازمان هایی که توفیق مشارکت در این واقعه عظیم را دارند و کمک کرده اند در این ثواب شریکند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: برای اولین بار با عنایت خداوند و با هدایت عالمانه علمای عزیز و بزرگوارمان برخی از مراجع تقلید که با محتوایی که مورد توجه شیعه و سنی بوده به بازسازی واقعه غدیر خم کمک کرده و همراه بوده اند.

سردار فضلی گفت: یک هدایت راهبردی صورت گرفت و بازسازی غدیر خم از سال 89 برای اولین بار در جهان اسلام رونمایی شد. بازسازی واقعه غدیر خم در شهر قم در دامنه کوه خضر نبی که شباهت فراوانی از حیث شکلی و جغرافیایی به واقعه غدیر دارد در حضور هفتاد هزار نفر از مردم شریف استان قم و زائرین حضرت معصومه (س) آغاز شد.

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر خم خاطرنشان کرد: این کار مردمی است و همه زیر ساخت ها با مشارکت شیعه و سنی از همه لحاظ شروع شده و مردم همه الزامات را به میدان آوردند. با برکت خدا و حمایت مردم در سال بعد در 79 نقطه کشور این واقعه بازسازی شد و این کار توسعه کمی و کیفی داشت و سال بعد 100 نقطه و سال بعد 122 نقطه و سال بعد 147 نقطه و در سال گذشته که به غیر از ایران اسلامی در دو نقطه هم مردم عراق و سوریه این واقعه را بازسازی کردند و عملا در 150 نقطه در سال گذشته اجرا شده است.

سردار فضلی گفت: با همت بخش های مردم نهاد انشاء الله امسال در بیش از 150 نقطه در کشور و خارج از کشور این واقعه بازسازی خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر خم بیان داشت: در 143 نقطه در داخل کشور و یک نقطه در سوریه داوطلبان بعد از گذراندن دوره آموزشی به اجرای این واقعه میزدارند. مردم ساعتها برای دیدن این نمایش وقت صرف می کنند و هنروران با تلاش زیاد نمایش را اجرا می کنند، این وقتها و انرژی ها چیزی جز عشق به اسلام و نبوت و ولایت نیست.

سردار فضلی گفت: در استان سیستان و بلوچستان در 11 نقطه شاهد اجرای نمایش بازسازی واقعه غدیر خم هستیم و در استان های شیعه و سنی این کار را به صورت مشترک انجام می دهند.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: