آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تنویرکازرون خبر داد:
تنویر کازرون خبر داد: دیدار فرمانده های واحدهای مدارس پیشگام و شورای حوزه بسیج دانش آموزی با مدیر آموزش وپرورش و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون در محل سالن جلسات باشگاه فرهنگیان برگزار گردید.
به گزارش تنویر، مدیر آموزش و پرورش کازرون به همراه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با فرماندهان واحد و اعضای شورای بسیج دانش آموزی شهر کازرون دیدار کردند.

 کاظم عباسی، مدیر آموزش پرورش کازرون در این نشست اظهار داشت: در اجرای امورات نباید منتظر دولت بود و تا زمانی که ما وصلیم به دولت اقدامی صورت نمی‌گیرد و آموزش و پرورش بیمار است .

 وی گفت: هر کشور توسعه یافته‌ای باید به آموزش و پرورش خود نگاه کند و به فرض مثال می‌شود به دانمارک که میزان طول عمر90 سال و امید به زندگی در آن بالاست، نگاه کرد و دید که چقدر به آموزش و پروش آن پرداخته شده است.

 عباسی بیان کرد: مجموعه آموزش پرورش باید درآمدزایی داشته باشد، چرا که اگر بخواهیم منتظر بودجه دولتی باشیم، می‌بایست تا کنون آموزش و پرورش کازرون را تعطیل می‌کردیم.

 مدیر آموزش پرورش کازرون با اشاره به اینکه بسیج باید به کمک دولت بیاید گفت: اگر برای آموزش و پرورش فکری نشود تا چند سال آینده دچار چالش عظیمی خواهد شد چنانچه با لابی گری در رای دادن به انتخاب وزیر در مجلس نمی‌شود مشکلات را رفع کرد.

 وی با اشاره به وضعیت اشتغال نیروهای آموزش و پرورش گفت: بیست و پنج پرونده درخواست کار به دفتر ما واصل شده است  که بعضی از آنها هجده سال پیش در آموزش و پرورش مشغول به کار بوده اند، فقط می توان گفت این‌ها خیانت است.

 عباسی بیان کرد: آموزش و پرورش کازرون بیشتر از توان خو کار و تلاش کرده است که می‌توان به سالن همایش شهید عسکری، مجموعه ورزشی زمین هما، طراحی واحداث زمین پینت بال، احداث چمن مصنوعی در سال شهید فهمیده، ساخت سالن همایش دراردوگاه ولی عصر، احداث پایگاه سلامت دانش آموزی، احداث حوزه تصحیح اوراق و فعالیت های جنبی دیگری اشاره کرد.

دیدار صمیمی فرمانده واحدهای بسیج دانش آموزی با مدیر آموزش پرورش و فرمانده سپاه ناحیه کازرون

 وی از  فرماندهان واحد های بسیج دانش آموزی خواست: با اقدامی جهادی و مبتکرانه کتب کنکور دانش آموزان راه یافته به دانشگاه را جمع آوری و در قالب وقف کتاب در مکانی قرار بدهید تا به صورت رایگان با سایر دانش‌آموزان به اشتراک گذاشته شود و این یک نوع احداث کتابخانه و یاری دانش‌آموزان نیازمند است .

 عباسی بیان کرد: حداکثر توان خود جهت احداث و تجهیز نمازخانه در مدارس زیر مجموعه را در دستور کار قرار دادیم که البته فرهن‌گسازی برای نماز ارتباطی با وجود نمازخانه ندارد.

دیدار صمیمی فرمانده واحدهای بسیج دانش آموزی با مدیر آموزش پرورش و فرمانده سپاه ناحیه کازرون

 سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران کازرون نیز در این نشست اظهار داشت: از اینکه مدیر آموزش و پرورش با رویکردی فرهنگی و ایده های فرهنگی در راس مدیریت آموزش و پرورش قرار دارد خرسنیدم و وضعیت مجموعه به مراتب نسبت به دوره های قبلی مدیریت آموزش و پرورش دارای تحولات چشمگیر شده است.

 وی در پاسخ به درخواست دانش آموزان مبنی بر ارتباط بیشتر با مدیرآموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش شلوغ ترین خانواده دولت است و طبیعی است با توجه به حجم کاری که وجود دارد، وقت کمتری برای دیدارها وجود داشته باشد اما بهترین پل ارتباطی می تواند از طریق همین نشست‌ها صورت گیرد.

دیدار صمیمی فرمانده واحدهای بسیج دانش آموزی با مدیر آموزش پرورش و فرمانده سپاه ناحیه کازرون

 افشاریان گفت: وقتی رهبر انقلاب به توانمندی نیروهای انقلاب در آتش به اختیار عمل کردن معتقد است مطمئنا دانش آموزان می‌توانند با این فرمان، مسئولان را به حرکت در آورند .

 وی گفت: رهبر انقلاب با آگاهی، تدبیر و حکت مطالب را بیان می‌کند و اینکه رهبر انقلاب عنوان می کنند جوانان ما نه تنها عقب تر از جوانان دیروز نیستند بلکه در خیلی از مسائل جلوتر هستند، یک مسئله مهم و امیدوار کننده‌ای است که باید تلاش شود این پیشرو بودن نسبت به سایر نسل‌ها حفظ و تقویت شود.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: