پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۰۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز خبر داد:
سرهنگ محمدجعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز ضمن عرض تبریک دهه امامت و ولایت خصوصا عید بزرگ شیعیان عید غدیر گفت: به مناسبت عید غدیر علاوه بر جشن ها و مراسم های گوناگون که در سطج پایگاه های بسیج اجرا خواهد شد، سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز 2 برنامه متمرکز خواهد داشت.
تقویت روحیه نشاط و قوای جسمانی بسیجیان
وی با اشاره به جزئیات این دو برنامه ابراز داشت: اولین برنامه کوهپیمایی و صعود یک هزار نفری بسیجیان به قله 3700 متری برم فیروز واقع در شهرستان سپیدان بوده که در 15 و 16 شهریورماه برای اولین بار در شیراز به یاد سردار بی سر مدافع حرم شهید عبدالله اسکندری برگزار خواهد شد.
وی حفظ انسجام، تقویت روحیه نشاط و قوای جسمانی را از اهداف این برنامه ذکر کرد و افزود: چهارشنبه 15 شهریور قبل از اعزام به سپیدان ابتدا با اجتماع بسیجیان در مجتمع فرهنگی شلمچه و قرائت قرآن، سرود جمهوری اسلامی و ذکر یا علی ابن ابیطالب، پیاده روی از مجتمع شلمچه تا سومین حرم اهلبیت(ع) جهت تجدید میثاق با ولایت صورت می گیرد.
دوستدار اضافه کرد: عصر چهارشنبه بسیجیان بعد از تجدید میثاق با ولایت به سمت سپیدان حرکت می نمایند تا شب در آنجا اسکان یافته و صبح زود بعد از اقامه نماز برنامه صعود را با قوت و توان آغاز نمایند.
فرمانده فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به برنامه های اجرایی در طول مسیر و هنگام فتح قله اظهار داشت: بازی های بومی محلی به اختیار فرماندهان حوزه همراه با اهدا جوائز برای بسیجیان برگزار می گردد.

برگزاری جشن عید غدیر در مجتمع شلمچه
سرهنگ دوستدار به جشن روز عید غدیر اشاره کرد و گفت: دومین برنامه متمرکز سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز برگزاری جشن بزرگ عید غدیر روز شنبه از ساعت 9 صبح الی 14 در مجتمع فرهنگی شلمچه به همت کانون بسیج مداحان است.
وی ابراز داشت: با برگزاری جشن عیدغدیر بتوانیم دین خود را نسبت به امیرالمومنین(ع) ادا کنیم لذا سخنران این برنامه حجت الاسلام حیدری کاشانی، خطبه خوانی غدیر توسط حاج سیدعباس انجوی نژاد و مدیحه سرایی مداحان شیرازی تعیین شده است که بعد از اقامه ی نماز ظهر و عصر اطعام سفره امیرالمومنین(ع) توزیع می گردد.

توزیع کیک 110 کیلویی و تجلیل از 110 نفر از سادات
دوستدار به پخش بزرگترین کیک عیدغدیر اشاره کرد و گفت: همزمان با برگزاری جشن عید غدیر در مجتمع شلمچه کیک 110 کیلویی و تجلیل از 110 نفر از سادات انجام خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: