کد خبر: ۱۱۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
نتیجه ای غرور آفرین برای ورزش ایران
پیام تبریک وزارت ورزش و مهدی تاج به دنبال موفقیت فوتبال ساحلی



 وزارت ورزش و جوانان و همچنین رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال قرار گرفتن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در رتبه دوم دنیا، پیام تبریکی را صادر کردند.

 

به گزارش بیکافارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال و پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وزارت ورزش و جوانان در پیامی کسب جایگاه دوم جهانی در آخرین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال ساحلی از سوی سازمان جهانی این رشته ورزشی ‏را تبریک گفت. متن پیام وزارت ورزش و جوانان به شرح زیر است:‎

«کسب جایگاه ارزشمند دومی در آخرین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال ساحلی از سوی سازمان جهانی این رشته را به ‏بازیکنان و مربیان تبریک گفته و این موفقیت را که حاصل تلاش و سال‌ها ممارست کادر فنی، مربیان و ورزشکاران است، ‏ارج می‌نهیم‎.

وزارت ورزش و جوانان بر این باور است که کسب چنین عناوینی حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی و تلاش ورزشکارانی ‏است که می‌خواهند در تمامی عرصه‌های ورزشی پیروز میدان باشند‎.

آرزو می‌کنیم با استعانت از الطاف الهی و با همت و تلاش روز افزون شما جوانان عزیز، شاهد پیروزی‌های پی در پی و پر آوازه ‏شدن نام ایران عزیز در همه میادین بین‌المللی باشیم‎.

همواره در پناه ایزد منان سربلند و پیروز باشید».

همچنین مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی صعود تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به رده دوم برترین تیم‌های ملی جهان را تبریک گفت. در متن پیام مهدی تاج آمده است:

«ساحلی بازان ایران در سال‌های متمادی الگویی شایسته برای صرف فعل خواستن بوده‌اند و در روند شش ساله اخیر خود، بدون چشم داشت و تنها به نام پرچم مقدس سه رنگ کشورمان افتخارات بسیاری به دست آورده‌اند و اکنون اوج درخشش ستاره‌های این تیم را با صعود به رده دوم جهان نظاره‌گر هستیم.

شیرینی کسب این افتخار بی‌سابقه در ورزش‌های تیمی کشورمان همزمان با صعود زودهنگام و بدون دغدغه تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گواهی است بر برنامه‌ریزی‌های دقیق کمیته‌های مربوطه و حمایت‌هایی که فدراسیون فوتبال علی‌رغم محدودیت‌های چند ماهه خود داشته است. بازیکنان غیور این تیم که افتخارات‌شان در سطح جهان همواره وزین‌تر از میزان توجهات و امکانات قرار گرفته در اختیارشان بوده است، نه تنها برای تیم ملی کشورشان از اهمیت بسیار بالایی برخودارند بلکه با کسب عناوین فردی برترین‌های جهان برای فوتبال ساحلی جهان نیز ستاره‌های پر فروغی به شمار می‌روند.

اکنون ضمن تبریک به جامعه ورزش کشور، فوتبال و به طور ویژه فوتبال ساحلی، مراتب قدردانی و تبریکات ویژه خود را به بازیکنان ارزشمند تیم ملی فوتبال ساحلی اعلام می‌داریم.

بدون تردید این افتخارآفرینی بی‌سابقه و قرار گرفتن در رده دوم جهان برای جامعه ورزش کشور و فدراسیون فوتبال مایه مباهات است و در ادامه این راه از هیچ حمایتی دریغ نخواهد شد.

در پایان لازم می‌دانم از حمایت‌های وزیر محترم ورزش و جوانان، مدیران و بازیکنان تیم‌های ملی فوتبال ساحلی، اصحاب رسانه و صدا و سیما ج.ا.ا تشکر ویژه‌ای داشته باشم که بدون همکاری و یکدلی آنها و دعای خیر مردم کسب چنین جایگاهی میسر نبود».

 
نام:
ایمیل:
* نظر: