جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۴۸:۲۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم از برگزاری جشنواره آثار و محصولات مختلف فرهنگی هنری با موضوع دفاع مقدس در جهرم خبر داد.

به گزارش تنویر جهرم، سرگرد پاسدار محسن جهانگیر مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه آن شهرستان، در گفتگو با خبرنگار تنویر، از برگزاری جشنواره دفاع مقدس با موضوعات مختلف فرهنگی- هنری و همچنین مسابقه کتابخوانی از کتاب کربلای ایران نوشته مجتبی طالبی خبر داد.

سرگرد جهانگیر با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم با فراخوان گسترده آثار و محصولات فرهنگی در زمینه های مختلف هنری از جمله شعر و داستان، سرود و تأتر، طنز، فیلم، انیمیشن، مستند و کلیپ، خوشنویسی و نقاشی با موضوع دفاع مقدس اقدام به برگزاری این جشنواره نموده است.

وی در ادامه افزود: از دیگر موارد آثار و محصولات فرهنگی را پوستر و کاریکاتور، خاطره، پیامک نگاری، مقاله، کتاب، بروشور و نشریه، ایجاد گروهها و کانالهای دفاع مقدس در واتساپ، سروش و تلگرام عنوان نمود.

جهانگیر از برگزاری مسابقه ی بزرگ کتابخوانی هفته دفاع مقدس از کتاب "کربلای ایران"(روایت 8 مرحله عشق در کربلای ایران) نوشته مجتبی طالبی خبر داد که در ایام هفته دفاع مقدس برگزار می گردد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم، در پایان تصریح کرد: فرصت تحویل آثار از بیستم شهریورماه لغایت سی ام مهرماه سال جاری می باشد که علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب cd یا dvd همراه با مشخصات کامل به دبیرخانه جشنواره جنب سینمای جهرم یا حوزه ها و پایگاههای مقاومت تحویل دهند.

جشنواره دفاع مقدس در جهرم برگزار می شود


نام:
ایمیل:
* نظر: