آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
همزمان با برگزاری اردوی پنج روزه صحرایی دوره تکمیلی بسیج در پادگان خاتم الانبیاء(ص) و در روز سوم این اردو ، صبحگاه مشترک نظامی با حضور بسیجیان و مسئولین سه شهرستان فیروزآباد قیر و کارزین و فراشبند برگزار شد .

همزمان بابرگزاری اردوی صحرایی دوره تکمیلی 45 روزه بسیج در پادگان خاتم الانبیاء(ص)و در روز سوم این اردو ، صبحگاه مشترک نظامی با حضور بسیجیان شهرستان ، امام جمعه ، فرماندهان انتظامی و دادستان سه شهرستان فیروزآباد قیر و کارزین و فراشبند و همچنین پدر معظم شهید مدافع حرم شهید حجت الله باقری در پادگان خاتم الانبیاء(ص) برگزار گردید.
در این مراسم با شکوه پس از ادای احترام به مقام والای شهیدان و سان دیدن مسئولین از یگانهای حاضر در میدان ، سپس اجرای مراسم قرائت قران توسط برادر بسیجی محمد حسین حکیمی و مراسم سرود جمهوری اسلامی و برافراشتن پرچم ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزاباد از حضور تمامی شرکت کنندگان در این مراسم قدردانی نمودند.
در ادامه امام جمعه شهرستان حجت الاسلام هاشمی زاده ضمن ادای احترام به مقام شهدا و حماسه آفرینان دفاع مقدس مطالبی در مورد جنگ نرم ، تهاجم فرهنگی وسیع دشمن و آمادگی نسل چهارم انقلاب برای جانفشانی و نثار خون خود برای حفظ و پایداری اسلام همچون شهید حججی از حضور بسیجیان در این اردو که با سختی هایی همراه بوده در جهت حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی تشکر و قدر دانی نمود .
در پایان مراسم نیز نماینده شهرستانهای فیروزآباد قیر و کارزین و فراشبند از تمامی بسیجیان که در این برنامه برای حفظ آمادگی رزمی و معنوی خود و افزایش قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی به منطقه رزمایش آمده بودند تشکر و قدردانی کرد .


نام:
ایمیل:
* نظر: