شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۸:۳۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
به همت تربیت بدنی سپاه جهرم
پیاده روی بزرگ خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و تنی چند از مسئولین شهرستان جهرم، از میدان مهدیه تا پارک کوهسار برگزار شد.
به گزارش تنویر جهرم، سرگرد پاسدار محمد خادمپیر در مصاحبه با خبرنگار تنویر، از برگزاری با نشاط برنامه پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و تنی چند از مسئولین شهرستان، از میدان مهدیه تا پارک کوهسار خبر داد.

خادمپیر در ادامه با یادآوری نقش ورزش و آمادگی جسمانی در سلامت جسم و روح انسان اظهار داشت: در این برنامه به قید قرعه، جوایزی از قبیل 12 کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس، انواع لوازم ورزشی و یک دستگاه دوچرخه به شرکت کنندگان اهداء شد.

گفتنی است جناب آقای صادقی، برنده خوش شانس دوچرخه، با اقدامی زیبا و به یاد ماندنی، آن هدیه را به رضا استحکامی فرزند شهید محمد استحکامی از شهدای مدافع حرم شهرستان جهرم تقدیم نمود.

وی در این باره گفت: با نذری که داشتم گفتم اگر هدیه برنده شوم آن را به فرزند شهید بزرگوار محمد استحکامی خواهم داد که الحمدلله این اتفاق نیز افتاد و انشاالله خداوند از ما که مدیون خون شهداء هستیم این هدیه ناقابل را قبول کند.

در ادامه، فرمانده سپاه جهرم نیز به پاس قدردانی از جناب آقای صادقی، یک کمک هزینه سفر مشهد مقدس را به وی تقدیم نمود.

از دیگر برنامه های همایش پیاده روی، سخنرانی سرهنگ توکل فرمانده سپاه جهرم و خاطره گویی حسین نوروزی از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس بود.

محمد خادمپیر ضمن تقدیر از حضور فعال بسیج در این برنامه، گفت: فضاسازی محوطه برگزاری مراسم، به همت قسمت فرهنگی اجتماعی سپاه بوده و بسیجیان پایگاه شهید حسنعلی پرنیان از کانون بسیج اصناف جهرم به همراه بسیجیان حوزه مقاومت صاحب الزمان(عج) درحاشیه این برنامه با توزیع آب و شربت از شرکت کنندگان پذیرایی نمودند.



جناب آقای صادقی اهداء کننده دوچرخه به فرزند شهید استحکامی
جناب آقای صادقی اهداء کننده دوچرخه به فرزند شهید استحکامی

نام:
ایمیل:
* نظر: