جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۵۶:۳۲
کد خبر: ۱۱۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه مهر خبر داد:
رضايي گفت: هفته دفاع مقدس را با 100 ويژه برنامه و شعار من انقلابي ام شروع خواهيم كرد.

به گزارش تنوير سرهنگ دوم پاسدار محمد رسول رضايي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه مهر در گفتگو با تنوير به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن گرامي داشت اين هفته اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را با 100 ويژه برنامه و شعار من انقلابي ام آغاز خواهيم كرد.

وي ادامه داد: برنامه هاي هفته دفاع مقدس با موضوعات مخلتف پيگيري خواهد شد و به دنبال مصاديق انقلابي گري در دل برنامه هاي هفته دفاع مقدس هستيم.

فرمانده ناحيه مقاومت سپاه مهر، معنويت افزايي،سلامت جسم،روح و فكر،اقتدار نيروهاي مسلح،توجه به وحدت ملي و توجه به علم و فناوري را از شعار هاي هفته دفاع مقدس برشمرد و بيان داشت: برنامه هاي اين هفته با موضوعات،بصيرت افزايي،دشمن شناسي،استكبار ستيزي،بيداري اسلامي،ولايت مداري،همبستگي ملي،دفاع همه جانبه،روحيه ايستادگي و مقاومت،اقتصاد مقاومتي،روحيه خودباوري و شهادت طلبي و توجه به آرمان هاي شهدا،ايثارگران و جانبازان طرح ريزي شده است.

سرهنگ دوم پاسدار محمد رسول رضايي در ادامه به برنامه هاي شاخص هفته دفاع مقدس اشاره كرد و بيان داشت: تجليل از خانواده شهدا،ايثارگران،رزمندگان در بخش هاي وراوي،مهر،گله دار و اسير،رژه حماسي 31 شهريور ماه با حضور 80 گروهان از پايگاه هاي مقاومت بسيج شهرستان و با سخنراني سردار كريم پور، همايش تجليل از خانوده 153 شهيد شهرستان مهر با حضور سرهنگ گرامي مسئول بنياد حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس استان فارس، برنامه تجليل از خانواده رزمندگان مدافع حرم،غبار روبي قبور مطهر شهدا،سركشي از خانواده شهدا و ديدار با ائمه جمعه و جماعات شهرستان از برنامه هاي شاخص هفته دفاع مقدس هستند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه مهر، هدف از تاسيس سپاه و بسيج را دفاع از انقلاب و دستاورد هاي آن برشمرد و تصريح كرد: براي اينكه ارزش هاي انقلاب حفظ و روحيه انقلابي در جامعه حاكم شود، سپاه و بسيج در هر عرصه اي ورود خواهد كرد و در قانون اساسي نيز محدوديتي در نظر گرفته نشده است.

رضايي ادامه داد: حيطه فعاليت هاي سپاه گسترده است و گاهي براي حفظ دستاورد هاي انقلاب پا از محدوده جغرافيايي فراتر نهاده و در منطقه آسياي غربي ايفاي نقش كرده و در مقابل دشمن ايستادگي مي كند.

فرمانده سپاه مهر افزود: اگر چنانچه نياز باشد در حوزه فرهنگي، فضاي مجازي و جنگ نرم، افسران جنگ نرم سپاه و بسيج قد علم خواهند كرد، همچنين سپاه در عرصه اقتصادي گام هاي بلندي برداشته است و فعاليت هاي قرارگاه سازندگي خاتم النبياء در سراسر كشور بر كسي پوشيده نيست و سپاه هاي شهرستاني نيز در راستاي اجراي طرح هاي اقتصاد مقاومتي و تقويت روحيه جهادي با اجراي طرح هاي جهادي و محروميت زدايي برنامه هاي خوبي را در همه شهرستان ها دنبال مي كنند و در هفته دفاع مقدس يك روز به نام اقتصاد مقاومتي نام گذاري شده كه در اين روز از طرح هاي اقتصاد مقاومتي بازديد خواهيم كرد.

وي تاكيد كرد: در عرصه سياسي نيز اگر لازم باشد و انقلاب و دستاوردهاي آن تهديد شود و شاهد نفوذ سياسي دشمن باشيم قطعا سپاه آن جا هم ايستادگي كرده و از نفوذ سياسي جلوگيري خواهد كرد.

رضايي اضافه كرد: همه ما موظف و مكلفيم در راستاي تقويت جبهه انقلاب و گفمان انقلاب حركت كنيم و برنامه ها را در اين راستا اجرا كنيم و ان شاءالله خداوند به ما توفيق عنايت فرمايد در اين مسير موفق باشيم و گام هاي موثري برداريم.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه مهر در پايان صحبت هاي خود بيان داشت: ما هرچه داريم از خون شهدا،مجاهدت ايثارگران و جانبازان،روحيه جهادي و انقلابي است و امنيت و اقتدار امروز به همين پشتوانه است لذا توصيه ام به مسئولين شهرستان اين است كه قدر هفته دفاع مقدس را بدانند و كاري كنند كه آرمان هاي شهدا و ايثارگران احيا شود و به آن پايند باشيم و انتظار داريم كه همه مسئولين در برنامه ها ما را پشتياني و همراهي كنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: