گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس؛
فرمانده سپاه سپیدان در این جلسه گفت: امروز دشمن با همه توان فکری و نرم افزاری در حوزه فرهنگ و رسانه وارد عرصه جنگ نرم شده و با استحاله باورهای اعتقادی نسل های سوم و چهارم انقلاب را مورد بمباران فکری خود قراد داده و متاسفانه متولیان فرهنگی و فکری جامعه به خواب غفلت رفته اند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، ستاد بزرگداشت این یوم الله در سالن جلسات ناحیه تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ رستمی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان بیان داشت: برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و هنری در طول این هفته فرصتی مبارک برای تبیین گفتمان و ارزش های  دفاع مقدس است.

وی با اشاره به تاثیر فعالیت های ضد فرهنگی و غیراخلاقی شبکه های اجتماعی و ماهواره ها در جهت عادی سازی قبح گناه و استحاله ذهن ها، بیان کرد: دشمن با راه انداری تشکیلات سازمان یافته همواره درتلاش است ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس را ازبین برده و با تزریق افکار مسموم باورهای اعتقادی جامعه را خدشه دار کند.

رستمی یادآورشد: امروز ذائقه و فکرمردم نسبت به سال های گذشته متفاوت و پیچیده است بنابراین باید با ظرافت های فکری و هنری در فضایی عقلانی با استفاده از نخبگان و عناصر هنری و فکری جامعه  ارزش ها و ارمان های دفاع مقدس را در قالب برنامه های هنری به جامعه تزریق کرده و فعالیت های موثر و تاثیرگذار ارائه کنیم.

وی مدیریت افکار و ذهن ها  و جمع بندی ابتکارات و خلاقیت ها را برای برگزاری هرچه بهتر برنامه هفته دفاع مقدس با مدیریت دبیرخانه مرکزی ستاد هفته دفاع مقدس در شبستر خواستار شد و براهمیت آن تاکید کرد.

فرمانده سپاه سپیدان؛ دفاع مقدس را سند افتخار  و هویت ملی و ارزشی انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهارداشت: باید برنامه های مختلف اجرا شده در طول این هفته بتواند گفتمان دفاع مقدس را در فضای جامعه تبیین کند.

رستمی خاطرنشان کرد: توسعه ايران اسلامي؛ نيازمند توسعه فرهنگي است و هيچ فرهنگ معاصري را نمي توان غني تر از دفاع مقدس يافت بنابراین با توجه به ساز و كارهاي نهادهاي اجتماعي و دنياي امروز؛ تنها فرهنگ مطلوب، فرهنگ دفاع مقدس است، چراکه دفاع مقدس تشكيل دهنده هويت و انسجام ملي ايرانيان است.

در ادامه حجت الاسلام معصومی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سپیدان بیان کرد: دفاع‌مقدس به یک طیف خاص تعلق ندارد بلکه متعلق به همه ‌طیف‌ها، ‌افکار و اقشار جامعه است.

معصومی ادامه داد: شعار محوری هفته دفاع مقدس در سال اقتصاد مقاومتی،‌ اقدام و عمل، «ما آماده‌ایم» است.

اسروان پاسدار اسماعیل پولاد مسئول فرهنگی ناحیه سپیدان در ادامه این جلسه با اشاره به برنامه‌های کمیته در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: رژه نیرو‌های مسلح در بلوار امام حسین(ع) در صبح روز 31 شهریور ماه سال جاری، برپایی نمایشگاه یاد یاران با موضوع دفاع مقدس، مشارکت نیرو‌های مسلح در مراسم عطر ‌افشانی قبور مطهر شهدای گلزار شهدای سپیدان که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران سپیدان برگزار خواهد شد، برگزاری برنامه پیاده‌روی خانوادگی با همکاری اداره ورزش و جوانان در صبح روز جمعه،دوم مهر ماه سال جاری و حضور یکپارچه نیروهای بسیجی و پایوران در نماز جمعه مقارن با هفته دفاع مقدس، از جمله برنامه‌های ستاد ناحیه و حوزه های مقاومت در طی هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: