کد خبر: ۱۱۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
قابل تامل
به گزارش تنویر ،

سردار سیف‌الله رشیدزاده در گفت‌وگویی با اشاره به جزئیات خنثی شدن بسته مشکوک به ماده منفجره در نزدیکی منزل شهید حججی در شهرستان نجف‌آباد اظهار داشت: این موضوع صحت دارد. رأس ساعت 22:30 شب مردم متوجه می‌شوند که یک خودروی هیوندا در نقطه‌ای پارک شده که چراغ چشمک‌زن دارد و پس از آن پلیس 110 در محل حاضر شده و بررسی اولیه متوجه می‌شود که بسته مشکوکی زیر این ماشین قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همه علائم این بسته نشان داده می‌شد که بمبی در این منطقه کار شده است. پس از آن، در تماس با لشکر، درخواست شد که نیروهای چک و خنثی در محل حاضر شدند بنابراین نیروهای ما، در نیم ساعت نخست، با استفاده از امکانات و تجهیزات تخصصی، سعی کردند که یک فضای امن را ایجاد کنند.

فرماده لشکر زرهی 8 نجف اشرف تصریح کرد: نیروی انتظامی مردم را کنترل کرده و منطقه را محصور کرد و بچه‌های چک و خنثی در مراحل کاری مختلف با استفاده از امکانات فضای امن را ایجاد کردند.

 

وی بیان کرد: این بسته مشکوک بود و در واقع در آن لحظه، امکان ریسک را به ما نمی‌داد، بنابراین نیرهای ما به سرعت تلاش کردند که بسته مشکوک را از منطقه خارج کنند.

سردار رشیدزاده افزود: با توجه به اینکه بسته در ابتدا باز نشد، به دلیل ریسک موجود، به سرعت از محدوده خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: با این حال، این بسته چراغ چشمک‌زن، سیم برق و شکل خاصی داشت که احتمال هرگونه خطر را می‌داد بنابراین فرصت باز کردن آن نبود و با امکانات آن را از منطقه خارج کرده و در بیرون شهر منفجر کردند.

فرمانده لشکر زرهی 8 نجف اشرف بیان کرد: این بسته، مشکوک بود و شواهد و قرائن نشان می‌داد که بسته حاوی مواد منفجره هست.

وی اضافه کرد: در حال حاضر امنیت در شهرستان نجف‌آباد برقرار است و همه چیز تحت کنترل است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: