آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
همایش مشترک ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان پایگاه های مقاومت همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و دهه محرم در حوزه علمیه محمدیه فیروزآباد برگزار گردید .
همایش مشترک ائمه جمعه، جماعت، هیئت امنا و فرماندهان حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج با حضور امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، هیئت امنای مساجد، روحانیون و فرماندهان و بسیجیان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان فیروزآباد در حوزه علمیه محمدیه فیروزآباد برگزار گردید .

در این مراسم پس از تلاوت قرآن و مداحی
فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد ضمن عرض خیر مقدم به حضار ، از روحانیون و فعالان فرهنگی و مذهبی حاضر در جلسه خواستند با همکاری تلاش و همدلی از این فرصت بدست آمده در دهه محرم و هفته دفاع مقدس نهایت استفاده را برده و فلسفه قیام امام حسین را برای مردم تبین کنند ، که در این صورت قطعا معضلات فرهنگی جامعه کمتر خواهد شد و ما فردا قیامت در پیشگاه شهدا شرمنده نخواهیم بود . ایشان همچنین از مسئولین  شهرستان خواستند در راستای خدمت به مساجد سطح شهر از هیچ کوششی دریغ نکرده و مساجد را از همه لحاض حمایت کنند .

در ادامه حجت الاسلام
عبدی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گفت : همیشه گروه حق در اقلیت هستند و کمترین امکانات و فرصت را دارند ولی ما باید از این فرصت ماه محرم که حاصل خون حضرت اباعبدالله(ع) است ، برای تبلیغ دین و نشر احکام اسلامی نهایت بهره برداری را بکنیم . اگر ما به وظیفه خود در خصوص تبلیغ دین و امر به معروف و نهی از منکر به خوبی عمل کنیم وضعیت دینی و فرهنگی جامعه قطعا از اکنون بهتر خواهد شد و همه کسانی که احساس وظیفه می کنند و دغدغه دارند باید در میدان عمل حضور یابند .












نام:
ایمیل:
* نظر: