پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۰۱:۴۹
کد خبر: ۱۱۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
فرمانده سپاه قادرآباد در مجمع بسیج بخش مشهد مرغاب:
اولین مجمع بسیج بخش مشهد مرغاب در شش ماهه اول سال با موضوع پیشگیری به مواد مخدر با حضور مسئولین بخش و نخبگان بسیج برگزار شد
به گزارش سپاه قادرآباد دومین مجمع بسیج بخش مشهد مرغاب با حضور اعضای کارگروه های مختلف بسیج در سطح بخش مشهد مرغاب برگزار شد
سرگرد پاسدار شهرام قاسمی فرمانده سپاه قادرآباد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اول مراسم ضمن خیر مقدم و معرفی رئیس مجمع پرداخت و گفت: مجمع بسیج طلوع علمی راهکار های مختلف برای جلوگیری از آسیب ها در سطح جامعه مجمع بسیج، کمک به اجرای راهکار های علمی برای جلوگیری از آسیب ها است.
قاسمی افزود: بسیج بهترین هماهنگی را بین مردم مسئولین با اجرای دقیق مجمع انجام میگیرد.
وی ادامه داد: اینجاست که نظر مردم در کارگروه های مختلف بررسی و با کارشناسی علمی برای اجرا با حضور مسئولین مورد بررسی قرار می گیرد.
حسین قادری رئیس مجمع بسیج بخش مشهد مرغاب با تشکر از حضور اعضا و اتهام ویژه مسئولین در این امر گفت: مجمع بسیج بخش مشهد مرغاب ان شاء الله می تواند کمک به سزایی در رفع مشکلات شهر کند.
در ادامه جلسه دکتر بهرامی کارشناس مواد مخدر و دبیر کارگروه اجتماعی بخش مشهد مرغاب طرح خود را برای کاهش آسیب های موجود و کمک به پیشگیری ارائه داد و در آخر مراسم موافقان و مخالفن طرح موارد خود را بیان کردند.
گفتنی است مجمع بسیج در سطح مراکز بسیج به منظور جلوگیری از آسیب های مختلف و پیشبرد بسیج و ادارات شهری و هماهنگی در اجرای موارد تصویب شده برگزار می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: