جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۷:۴۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
فرمانده سپاه جهرم در نشست خبری هفته دفاه مقدس
سرهنگ توکل با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در بزرگداشت هفته دفاع مقدس، از پیشکسوتان جهاد و شهادت، نقش آفرینی بیشتر در عرصه جنگ نرم و انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسلهای سوم و چهارم را خواستار شد.
به گزارش تنویر جهرم، نشست خبری فرمانده سپاه آن شهرستان، با اصحاب رسانه، به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری روابط عمومی و فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم برگزار شد.
سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده سپاه جهرم، در این نشست خبری با اشاره به فرارسیدن بزرگداشت
هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن این هفته با ایام سوگواری سالار شهیدان و نامگذاری آن به عنوان دهه ی امر به معروف، وظیفه عامه مردم را سنگین نموده است.

بیش از 100 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد

وی در قسمتی دیگر از صحبتهای خود با اشاره به فداکاری، ایثار و شجاعت شهدا، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، عنوان داشت: همه ی ما به نوعی مدیون خون شهدا و رشادتهای جانبازان و ایثارگرانمان هستیم پس باید آن را قدر بدانیم و در ترویج آن به نسلهای بعد اهتمام ورزیم.
سرهنگ توکل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نیز خواست: همانطور که در سالیان گذشته منتقل کننده فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس بوده اند در زمان حال نیز که با شدیدترین تهاجم های فرهنگی دشمن روبه رو هستیم بیش از قبل در میدان ایفای نقش نموده و به نسلهای سوم و چهارمی که جنگ تحمیلی و دوران امام خمینی(ره) را ندیده اند، این ارزشها را منتقل کنند.
فرمانده سپاه جهرم، برنامه های مختلف هفته دفاع مقدس را که توسط بسیجیان حوزه ها و پایگاهها، همچنین معاونتهای سپاه آن شهرستان، برگزار خواهد شد بدین شرح معرفی نمود: برگزاری برنامه های فرهنگی گلباران قبور مطهر شهدا با همکاری تیپ نیرو مخصوص 33 المهدی(عج) و نیروی انتظامی شهرستان، برگزاری نمایشگاهها، جشنواره ها و یادواره های متعدد شهداء در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت از جمله ی این برنامه ها می باشند.
وی در ادامه افزود: رژه اقتدار نیروهای مسلح، 31 شهریورماه با شرکت یگانهای رژه رونده از تیپ نیرو مخصوص المهدی(عج)، نیروی انتظامی، بسیجیان، یگانهای خودرویی، زرهی و موتوری با حضور مردم انقلابی شهرستان برگزار خواهد شد.

بیش از 100 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد

سرهنگ توکل با اشاره به ایام عزاداری ماه محرم برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان با حضور خانواده شهید عبدالله اسکندری، همایش بزرگ شیرخوارگان و برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در پایگاهها و مساجد از دیگر برنامه های این هفته نام برد.
فرمانده سپاه جهرم با تأکید بر شعار محوری هفته دفاع مقدس با عنوان "من انقلابیم" دیگر برنامه های اجرایی را برگزاری مسابقات ورزشی مختلف، گردهمایی احلا من العسل، سرکشی از خانواده های شهدا، برگزاری نشستهای بصیرتی و نهضت روشنگری و ... معرفی نمود.
سرهنگ توکل در پایان با اشاره به نقش عامه ی مردم در مقابله ی با جنگ نرم استکبار جهانی از همه ی مردم در راستای هر چه با شکوه تر برگزار شدن هفته دفاع مقدس همراه با حضور خود در برنامه ها دعوت به عمل آورد.

بیش از 100 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد      
نام:
ایمیل:
* نظر: