جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۲۰:۵۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
به مناسبت هفته دفاع مقدس
فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان جهرم در نشست خبری با اصحاب رسانه آن شهرستان از برگزاری برنامه های متنوع رزمی فرهنگی توسط آن گردان خبر داد.
به گزارش تنویر جهرم، سرگرد غلامرضا اسماعیلی، فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان جهرم در نشست خبری با اصحاب رسانه آن شهرستان از برگزاری برنامه های متنوع رزمی فرهنگی توسط آن گردان خبر داد.

سرگرد پاسدار غلامرضا اسماعیلی با اشاره به ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: یاد و خاطره شهیدان والا مقام را گرامی می داریم و با حضور و تمسک به ایشان از خداوند متعال عاقبت به خیری را مسئلت می نماییم.
فرمانده گردان امام حسین(ع) جهرم در ادامه تأکید نمود: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بزرگی خود را به رخ جهانیان کشیدند و اولین و آخرین کشوری بوده که دم از اسلام حقیقی زده است.

وی افزود: رزمندگان جان بر کف ما در این هشت سال از اسلام و انقلاب و قرآن دفاع نموده با اهداء خون خود، دفاع مان را علیه تجاوز دشمن بعثی، مقدس نمودند.
وی با اشاره به شباهتهای دفاع مقدس با صحنه های عاشورا تصریح نمود: بسیجیان آموزش دیده یگانهای رزمی گردان امام حسین(ع) آماده جانفشانی در هر کجای آین آب و خاک برای زنده نگه داشتن اسلام عزیز هستند.
سروان پاسدار حسین زارعیان، جانشین گردان امام حسین(ع) جهرم نیز در این نشست خبری، از اجرای برنامه های متنوع توسط بسیجیان آن یگان خبر داد.
زارعیان با اشاره به اجرای رژه اقتدار نیروهای مسلح، شرکت گروهان نمونه رزمی جهادی در آنه مراسم را از جمله برنامه های آن یگان عنوان داشت.
وی غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با پیشکسوتان عرصه جهاد، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله تیراندازی و تک تیراندازی گروهانهای رزم را از جمله برنامه های اجرای هفته دفاع مقدس نام برد.

جانشین گردان امام حسین(ع) جهرم، دیدار با امام جمعه جهرم، شرکت و همکاری در برنامه های ناحیه مقاومت، برپایی ایستگاه صلواتی و دیدار با خانواده ی شهدای مدافع حرم را از دیگر برنامه های آن گردان عنوان نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: