گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
بیانیه؛
روابط عمومی بسیج سپاه سپیدان، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت رشادت ها، ایثارگری ها‌ و دلاورمردی های دلاورمردان راست قامت و پیشانی بلند هشت سال دفاع مقدس، بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه سپیدان، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت رشادت ها، ایثارگری ها‌ و دلاورمردی های دلاورمردان راست قامت و پیشانی بلند هشت سال دفاع مقدس، روابط عمومی این ناحیه بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود.

31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و سالروز یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های ملت ایران در حفاظت از ارزش های سرزمین مقدس ایران اسلامی و یادآور رشادت‌ها و جانبازی‌های هشت ساله ایثارگران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ملت رشید و ولایتمدار ایران با مقاومت و ایستادگی بی‌نظیر خود در هشت سال دفاع مقدس تحت فرماندهی و راهبری پیامبرگونه نایب ولی خدا حضرت روح‌الله (ره) معادلات متعارف نظامی و سیاسی جهان را برهم زد و با اثبات حقانیت خود الگویی کارآمد از استکبار ستیزی را به ملل آزادیخواه و حق طلب عرضه کرد.

تاریخ به روشنی گواهی می‌دهد تجارب دفاع مقدس، پشتوانه عظیم ملت ایران در شکست تحریم‌ها و تهدیدات نظام سلطه و قدرتهای زورگو شده و همواره انقلاب و نظام اسلامی را در مواجهه با چالش‌ها، فتنه‌ها و بحران‌سازی‌های دشمن، به سلامت و سربلندی عبور داده است.

دفاع مقدس بهترین فرصت را برای تبلور حاکمیت ارزشهای متعالی دینی و انقلابی در مسیر حرکت ملت فراهم آورد و هم اینک نهادینه شدن آن در عرصه های مختلف، سرمایه ملی گرانقدری را در اختیار جامعه قرار داده تا به مدد آن روند رو به جلوی خود را برای دستیابی به موقعیتهای جهانی بیش از پیش سرعت بخشد.

همان طور که امام راحل عظیم الشأن پیش‌بینی می‌کردند و دفاع مقدس هشت ساله ایران را محمل صدور انقلاب دانسته بودند، امروز دفاع مقدس با هدایت خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و با بیداری ملت‌های مسلمان و نیز غیرمسلمانان تحت ستم سراسر گیتی، شگفتی، هراس و استیصال را به کانون‌های نامشروع قدرت جهانی تحمیل کرده است.

روابط عمومی سپاه سپیدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که یادآور شجاعت و ایثارگری رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هشت ساله است به مردم شهید پرور ایران اسلامی بالاخص مردم مومن، بسیجی و شهیدپرور سپیدان و همه رزمندگان تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان خواهانیم.

انتهای پیام/مسعود انصاری
 
نام:
ایمیل:
* نظر: