جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۵۹:۴۱
کد خبر: ۱۱۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
سرهنگ پاسدار خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس:
تشریح برنامه های سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) در هفته دفاع مقدس


سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)در نشست خبری با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این هفته و عرض تسلیت  ایام دهه ی محرم ،برنامه های فرهنگی- تبلیغی و اجتماعی در هفته دفاع مقدس را تشریح نمود.
سرهنگ پاسدار خسروانی،با تشریح وضعیت کنونی جهان اسلام و مناسبات بین المللی، هفته پیش رو را که به نام دفاع مقدس نامگذاری شده، هفته ای مهم در پاسداشت انقلاب اسلامی و فریاد شعارهای زیبای آن دانست که شهادت مدافعان حرم، آخرین گواهی بر حقانیت راه آن می باشد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطرات  شهدای دفاع مقدس، آنان را بصیران زمان خویش معرفی نمود که با شناخت موقعیت خطیر روزگار نخست انقلاب اسلامی ایران، به جهاد در راه خدا پرداخته و جان خویش را شجاعانه در راه آرمان های انقلاب اسلامی ایران و دفاع از تمامیت ارضی ایران فدا نمودند. سرهنگ خسروانی بهترین مدعیان دفاع از ایرانیت را همین شهدا که بدون هیچ گونه چشمداشتی به نثار خون خویش در در راه اسلام و در راستای منویات امام راحل(ره) پرداختند.
فرمانده  سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) بسیج را ذخیره الهی معرفی کرده که همواره در پی حفظ و تثبیت ارزش های دینی در جامعه اسلامی بوده و اکنون هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای بروز این تلاش هاست. بالتبع بسیجیان ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز نیز این وظیفه را سرلوحه کار خویش قرار داده و با اجرای 850 برنامه در هفته دفاع مقدس رکوردی را برجای خواهند نهاد.
 وی در ادامه سخنان خویش، اجرای چندین یادواره شهدا، شرکت در رژه آغازین هفته دفاع مقدس توسط سه گردان ناحیه، افتتاح چند نمایشگاه، سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران، غباروبی گلزار شهدای شهرک سعدی، افتتاح چندین طرح اقتصاد مقاومتی و . . . را از جمله برنامه های رده های تحت امر خویش برشمرد که با فعالیت در مساجد و محله محوری انجام می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: