گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
بسیج دانش آموزی زرقان
سرمربی آمادگی دفاعی زرقان گفت : سلحشوری مدافعان حرم به واسطه پیام و قیام در هشت سال دفاع مقدس است و مدافعان حرم در امتداد شهدای هشت سال دفاع مقدس حرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در زرقان، جمالی سرمربی آمادگی دفاعی زرقان پیش از قرائت خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرقان ، با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و فرارسیدن ایام محرم اظهار داشت: باید در راستای پاسداری از خون شهدا و گسترش سبک زندگی ایرانی و اسلامی تلاش کنیم.

وی دلیل حرف‌های پوچ اخیر ترامپ علیه ایران را به خاطر شکست‌های پشت سرهم آمریکا در مقابل ایران در منطقه برشمرد و عنوان کرد: آمریکا در تمامی زمینه از جمله‌ تحریم‌های اقتصادی علیه ایران شکست خورده است.

جمالی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرقان افزود:صحنه دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ کربلا و در همان امتداد است و بسیار زیبا و منطقی است که هرسال دفاع مقدس را دقیق‌تر، از دریچه عاشورا و کربلا ببینیم و این رویداد تاریخی هر سال پررنگ تر و پرفروغ تر بشود.

سرمربی آمادگی دفاعی بیان کرد : رزمندگان و نیروهای دفاع مقدس زیباترین تابلوهای عشق و دلداگی به اهل بیت (ع) را ترسیم کردند و یکی از اساسنامه جمهوری اسلامی ایران، این هشت سال دفاع مقدس است که در معرض دید همه جهان قرار گرفت.

جمالی افزود : امروز دشمن در صدد از بین بردن روحیه اسلامی بین جوانان و نوجوانان ما هست که یکی از این راه ها فضای مجازی است که باید کنترل شود.

وی گفت : دشمن زمانی که نتوانست در جنگ تحمیلی به اهداف خود دست پیدا کند، از مسیر تهاجم فرهنگی و در قالب جنگ نرم علیه فرزندان ایران اقدام کرد.

ایشان در پایان تاکید کرد : سلحشوری مدافعان حرم، به واسطه پیام و قیام رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است و مدافعان حرم در امتداد شهدای هشت سال دفاع مقدس حرکت می کنند.

سر مربی آمادگی دفاعی زرقان: مدافعان حرم در امتداد شهدای هشت سال دفاع مقدس حرکت می کنند

224224/117/انتهای پیام



نام:
ایمیل:
* نظر: