آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: امورز توانمندی های نیروهای مسلح باعث اقتدار امنیتی برای کشور شده و ایران با وجود تهدیدات فراوان در امنیت کامل و دارای اقتدار امنیتی است.
به گزارش تنویر، همزمان با روز سی و یکم شهریور مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح با حضور آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و فرماندهان نیروهای مسلح استان به میزبانی سپاه فجر برگزار شد.

سردار غیاثی با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: اقتدار و عزت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون حماسه آفرینی و ایثار شهدای دفاع مقدس، ایثارگران و شهدای مدافع حرم است که نقش کلیدی را در تامین امنیت پایدار برای کشور ایفا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تجارب و دستاوردهای بسیار خوبی از دفاع مقدس حاصل شده اند که مهم ترین آن ها ایجاد انسجام بین نیروهای مسلح کشور و آحاد ملت ایران بوده است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نیروهای مسلح در تبعیت محض فرمانده کل قوا هستند و امنیت را برای کشور به ارمفغان آورده اند، گفت: وظیفه مهم نسل امروز انتقال صحیح حقایق دفاع مقدس به نسل های آینده است، اگر حقایق دفاع مقدس به درستی منتقل نشوند ممکن است دچار تحریف بشوند.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس مصداق مدیریت جهادی و اتکا به توان داخلی است، گفت: امورز توانمندی های نیروهای مسلح باعث اقتدار امنیتی برای کشور شده و ایران با وجود تهدیدات فراوان در امنیت کامل و دارای اقتدار امنیتی است.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه بین " امنیت " و " اقتدار امنیتی " تفاوت وجود دارد، گفت: امروز برخی کشورهای غربی به دیلیل اینکه تهدید امنیتی ندارند امن هستند اما جمهوری اسلامی ایران با وجود کشورهای توطئه گری که در مقابلش هستند امن است این بالاتر از امنیت بوده و عین اقتدار امنیتی است.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان انقلاب اسلامی در راستای بی ثبات سازی کشور است و این خط قرمز ماست، گفت: جریاناتی مانند هفت آبان و جریاناتی از این قبیل توسط بعضی از عناصر وابسته داخلی، سلطنت طلبان و منافقین برنامه ریزی می شوند تا از احساسات مردم سوء استفاده کنند اما مردم متدین، جوانان حزب اللهی و مسئولان کشور در وفاق و هماهنگی کامل این گونه توطئه ها را رصد و تحلیل کرده و اقدام به موقع و میدانی را در جهت خنثی سازی این توطئه ها انجام می دهند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از هر حیث آمادگی کامل دارند، گفت: نیروهای مسلح در کنار هم و بصورت منسجم در راستای انجام وظایف و ماموریت ها گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: