چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
نماینده ولی فقیه در سپاه خرامه:
با توجه به نامگذاری هفته اول محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ما تشریح چیستی، چرایی و فلسفه امر به معروف است؛ علاوه بر اجرای برنامه های مختلف قرار است از خانواده شهید کرامت الله قائدی از شهدای امر به معروف و نهی از منکر هم تجلیل شود.

به گزارش روابط عمومی سپاه خرامه، حجت الاسلام محمدعلی مختاری نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرامه در نشست خبری هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: با توجه به اینکه حماسه حسینی درس بزرگی برای بشریت در طول تاریخ بوده و فلسفه قیام اباعبدالله(ع) امر به معروف و نهی از منکر است هفته اول ماه محرم را به این مناسبت نامگذاری کرده اند.

وی افزود: این ایام یک فرصت مغتنم است برای اینکه یک شیعه واقعی باشیم، یک سرباز واقعی برای انقلاب باشیم، برای همین باید سعی کنیم در ماه محرم با شهدا بیعت کنیم که راه آنها را ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام مختاری ادامه داد: اگر شهدا در جنگ نظامی راه آقا اباعدالله(ع) را ادامه دادند امروز وظیفه ما این است که در جنگ نرم پیشرو باشیم و اگر لازم شد مثل شهید حججی ها جان خود را فدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرامه گفت: هفته امر به معروف و نهی از منکر یک تلنگر به خودمان است که چه رسالت و چه ماموریتی بر عهده ماست تا بتوانیم سیره آقا اباعدالله(ع) را ادامه داده و یک شیعه واقعی برای اسلام انقلاب باشیم.

وی افزود: با توجه به نامگذاری هفته اول محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ما تشریح چیستی، چرایی و فلسفه امر به معروف است؛ علاوه بر اجرای برنامه های مختلف قرار است از خانواده شهید کرامت الله قائدی از شهدای امر به معروف و نهی از منکر هم تجلیل شود.

گزارش جواددهقانی


نام:
ایمیل:
* نظر: