گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
مسئول کمیته بازرسی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه سپیدان:
سرگرد حسین شریفی گفت: با تمهیدات انجام گرفته و برنامه ریزی های منظم امسال شاهد نمود روشن و شاخصی از برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان سپیدان خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سرگرد پاسدار حسین شریفی مسئول کمیته بازرسی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه سپیدان در گفتگو با تنویر بیان داشت: اهتمام ویژه برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکردی متفاوت نسبت به سنوات گذشته با توجه به تقارن سه مناسبت مهم( هفته دفاع مقدس، ماه محرم و بازگشایی مدارس) از تأکیدات فرماندهی محترم سپاه سپیدان و مجموعه بازرسی خواهد بود.

ایشان بیان داشتند با برنامه ریزی های منظم و منسجم و جلسات پی در پی با عوامل اجرایی برنامه های هفته دفاع مقدس به نتایج مطلوب و تأثیرگذاری دست یافتیم که حاصل این امر را در پایان برنامه ها بصورت محسوس مشاهده خواهیم نمود.
وی از اعزام تیم ها و اکیپ های بازرسی بصورت محسوس، افتخاری، سرزده و با هماهنگی از قبل از برنامه های این هفته در جهت کیفیت بهتر برنامه ها و جدی گرفتن برنامه ابلاغی از طرف کمیته بازرسی ستاد خبر داد.

شریفی در ادامه به تعبیر مقام معظم رهبری از مجموعه بازرسی که همان چشم دستگاه است اشاره نمود و بیان داشت: منظم و دقیق بودن در حیطه کار و سرسری نگرفتن برنامه های ابلاغی و انعکاس مطلوب و بدون نقص گزارشات بازرسی را از اهم اولویت های کاری بازرسی سپاه سپیدان در برنامه ها و مناسبت های مختلف سال بیان کرد.

ایشان در خاتمه ضمن تشکر از کلیه عوامل اجرایی و دخیل امر برنامه های هفته دفاع مقدس این نکته را متذکر شدند که فرد فرد پرسنل و بسیجی میبایست در صورت مشاهده هرگونه کم و کاستی در روند اجرای برنامه ها موارد فوق را بموقع به کمیته بازرسی ستاد هفته دفاع مقدس گزارش داده تا با آسیب شناسی بموقع و موثر روند کیفی برنامه ها با مشکل مواجه نگردد.

وی همچنین نقش و رسالت اصحاب رسانه و تنویر سپاه سپیدان را در پوشش خبری برنامه های یوم الله دفاع مقدس انکار ناپذیر بیان نمودند و خاطر نشان کردند: رصد اطلاعاتی و خبری بسیاری از برنامه های هفته دفاع مقدس از طریق پایگاه خبری سپاه سپیدان انجام می گیرد و همین امر مأموریت ما را در بسیاری از موارد آسان نموده است.

انتهای پیام/ مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: