آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: نگرانی استکبار جهانی از تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بر سایر کشورها و ترس آن ها از گسترش نفوذ ایران در جهان اسلام باعث شد جنگ هشت ساله را به ملت ایران تحمیل شود.
به گزارش تنویر، همزمان با هفته دفاع مقدس آئین گرامیداشت روز سرباز و مرحله مقدماتی جشنواره حضرت علی اکبر (علیه السلام) در سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار سید هاشم غیاثی با بیان اینکه دوران سربازی بهترین فرصت برای تجربه اندوزی است، گفت: سپاه فجر از طرح های پیشنهادی سربازان این نهاد در راستای ارتقاء کیفیت خدمت دوران سربازی استقبال می کند.

وی با تاکید بر اینکه سربازان جوان سرمایه های ارزشمند نیروهای مسلح کشور هستند،  افزود: ارتباط منطقی، صمیمی و تعامل هر چه بیشتر سربازان با مسئولان تاثیر موثری در دستیابی به موفقیت در ماموریت های سازمان دارد.

فرمانده سپاه فجر افزود: نگرانی استکبار جهانی از تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بر سایر کشورها و ترس آن ها از گسترش نفوذ ایران در جهان اسلام  باعث شد جنگ هشت ساله را به ملت ایران تحمیل شود.
وی با شاره به اینکه اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون فداکاری رزمندگان اسلام و شهداست، گفت: آن چیزی که امروز دشمنان انقلاب اسلامی را از ورود به خاک ایران نااُمید کرده کارنامه درخشان ملت ایران در دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه مطالعه کتاب با موضوع دفاع مقدس و شهدا همواره مورد توجه جوانان و نوجوانان قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: حفظ حقایق دفاع مقدس از هرگونه تحریف و انتقال این تجربیات و حقایق به نسل های آینده رسالت مهم نسل حاضر است.

سردار غیاثی با اشاره به اشتیاق وصف ناپذیر جوانان برای حضور در عرصه دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام)، گفت: نهضت عاشورا از مبانی اصلی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و امروز امتداد این نهضت را مکتب مدافعان حرم مشاهده می کنبم.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس، دانشگاهی برای تربیت عارقان بود، گفت: گرچه امروز عرصه جنگ سخت متوجه کشور نیست اما جوانان می توانند با مراقبت از خود و خانواده در برابر جنگ نرم فرهنگی، اُنس با قران و شهدا و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ادامه دهندۀ راه شهدای دفاع مقدس باشند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه خوداتکایی از مهم ترین دستاوردهای دفاع مقدس است، گفت: اگر می گویی مردِ جنگیم، این مفهوم تنها به مسئله جنگ سخت باز نمی گردد بلکه باید با بهره گیری از مدیریت جهادی در عرصه جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی با استکبار جهانی حضور داشته باشم.

به گزارش تنویر، در پایان این مراسم سردار سید هاشم غیاثی از سربازان برتر سپاه فجر استان فارس با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل کرد و نفرات برتر مرحله مقدماتی جشنواره حضرت علی اکبر (علیه السلام) به مرحله کشوری راه یافتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: