شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۹:۲۶
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قیروکارزین در گفتگو با تنویر گفت:
حجت الاسلام ابراهیم پور ابراز داشت:درمورد امام حسین (ع)همین مقدار بس است که دشمنان خویش را هم دوست دارد وبه هر طریق می خواهد که آنها را به سعادت برساند واز اوج شقاوت به اوج سعادت رهنمون نماید.

به گزارش تنویر،حجت الاسلام مصطفی ابراهیم پور،مسئول نمایندگی ولی فقیه،درگفتگو با تنویربه مناسبت فرارسیدن ایام محرم الحرام وهفته دفاع مقدس بیان داشت :درطول تاریخ اسلام علی الخصوص 1200سال گذشته اگر گذری داشته باشیم هیچگونه حرکت خاصی دربحث شهادت مشاهده نمی شود.درتمامی قبرستانهای شهرهای بزرگ کشورهای اسلامی بخصوص شیعیان که نظاره کنید تعداد انگشت شماری شهید یافت می شدولی چه شده که در این 40سال گذشته بخصوص بعداز انقلاب اسلامی هرساله شاهد برگزاری کنگره شهدا درسراسر ایران اسلامی ولبنان وسوریه وعراق هستیم.

چه چیز عامل این امر شده که درسالهای 8ساله جنگ تحمیلی این همه شهید تقدیم اسلام ونظامخ مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید؟

حقا این زمان 8ساله را خوب نامگذاری کرده اند 8سال دفاع مقدس ،مقدس بودن به این دلیل است که این شهدا وامام شهدا وپیروان راه امام وشهدا که در راس همه این بزرگواران رهبر مقتدر ومظلوم ولی امر مسلمین جهان،مقام عظمای ولایت ورهبریت امام خامنه ای (مد ظله العالی)اززمان انقلاب تاکنون درحال آماده کردن زمینه ظهور حضرت حجت (عجل الله تعالی)وبرطرف کردن موانع ظهور می باشند.

مقدس است زیرا که راه تقدس ورسیدن به خداوند و ولی الله الاعظم را مشخص نموده است.

مقدس است زیرا که تاسی از سرور وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله سرو جان خویش را فدای این امر مهم نموده اند.

امام حسین (ع)امام مهربانیهاست نجات بخش انسانهاست وامام خوبیهاست.

درمورد امام حسین (ع)همین مقدار بس است که دشمنان خویش را هم دوست دارد وبه هر طریق می خواهد که آنها را به سعادت برساند واز اوج شقاوت به اوج سعادت رهنمون نماید.

وی درادامه تشریح کرد:در کجای تاریخ نوشته اند که پادشاهی،حاکمی وحکم رانی جهت مقابله با دشمنان خود همسر وفرزندان وخانواده خویش را به همراه بیاورد مگر اینکه بخواهد به دشمنان خویش بگوید من صلاح شما را می خواهم اگرغیر ازاین بود  حتما با سلاح جنگی ونیروهای فراوان می آمد وهمه دشمنان رانابود می کرد.

امام حسین (ع)حتی پارا فراتر از این می گذارد وبهتر وزیباترین راه را انتخاب می کندتا به این اشقیا بگوید که من صلاح شما را می خواهم وآن این است که عزیزترین فرزند خویش علی اصغر را می آوردوبا نشان دادن علی اصغر به دشمنان خویش می گوید من حتی حاضرم بخاطر سعادت شما فرزندم را فدا کنم شاید پند بگیرید اما چه کردند این اشقیا با گلوی این نازدانه امام حسین (ع).

این دو واقعه که با هم مقارن شده اند درس ولایتمداری وولایت پذیری وهمراهی با ولایت وپیروی از امام ورهبری را به ما می دهد که اگر می خواهید سرافراز شوید وبه کمال برسید حتما وحتما باید از امام وولایت تبعیت کنید.ودیگر اینکه ازاین دو واقعه درس می گیریم که درمقابل هیچ دشمنی کوتاه نیامده وباتمام قدرت با آنها مبارزه کنیم که یا آنها هدایت می شوندیا بهدرک واصل می گردند.

لعنت الله علی القوم الظالمین

نام:
ایمیل:
* نظر: