پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۹:۵۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛
فرمانده حوزه امام حسن عسکری(ع) بخش سیمکان از بزوم برگزاری برنامه های فرهنگی تأثیرگذار برای مقابله با جنگ نرم دشمنان گفت.
به گزارش تنویر جهرم، سروان پاسدار، هادی رستگار فرمانده حوزه امام حسن عسکری(ع) بخش سیمکان از برگزاری یادواره "شهید آبروی محله" با محوریت شهید بسیجی "میثم اکبری " در روستای کوشکسار بخش سیمکان، درب منزل آن شهید گرانقدر خبر داد.

هادی رستگار با اشاره به همزمانی شب اول محرم الحرام و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان با شروع هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این یادواره، به همت بسیجیان پایگاههای امام سجاد(ع) و فاطمه الزهرا(س) روستای کوشکسار، با روایتگری سردار متولی، مسئول انجمن راویان سپاه فجر فارس و مرثیه سرایی مداح گرانقدر خلیل جابریان برگزار شد.

فرمانده حوزه امام حسن عسکری(ع) سیمکان با تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدای گرانقدر، تصریح کرد: برگزاری اینگونه برنامه های فرهنگی با استقبال بسیار خوب مردم و بسیجیان بخش مواجه می شود که این نشان دهنده آن است که در این راستا باید قدم گذاشت و با تمسک به شهدای عزیزمان نگذاریم که مسئله ی تهاجم فرهنگی ریشه دین و هویت جوانان ما را از بین ببرد.
شهید بسیجی میثم اکبری متولد چهارم خرداد ماه سال 64 در روستای سیمکان بود که در تاریخ 1364/11/21 در حین انجام عملیات والفجر 8 در سن 18 سالگی به فیض شهادت نائل آمد.


نام:
ایمیل:
* نظر: