آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
به همت کانون بسیج فرهنگیان؛
تنویر کازرون خبر داد: نشست روشنگری بسیج فرهنگیان کازرون با موضوع اقتصاد مقاومتی در کانون رضوان برگزار گردید.

به گزارس تنوير، نشست روشنگری کانون بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با موضوع اقتصاد مقاومتی در کانون رضوان برگزار گردید.

نشست روشنگری بسیج فرهنگیان کازرون

در این مراسم سروان پاسدار محمد جواد افشاری نژاد ضمن اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم و هفته امر به معروف و نهي از منکر بیان داشت: ما هر چه داریم از نهضت اباعبدالله الحسین داریم و اگر ما روزی در جنگ پیروز شدیم ثمره اعتقاد به همین نهضت بوده است.

نشست روشنگری بسیج فرهنگیان کازرون

افشاری نژاد در ادامه به مسئله توجه به اقتصاد مقاومتی گریزی زد و گفت: اگر ما دیروز وظیفه مان جنگ با دشمن در میدان نبرد بود امروز وظیفه مان سنگین تر شده و باید در عرصه های متفاوتی با گذشته به پیکار با دشمن برویم و اکنون جنگ، جنگ اقتصاد است و ابزار ما به گفته مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی است.

نشست روشنگری بسیج فرهنگیان کازرون

وی زواياي اقتصاد مقاومتي مد نظر مقام معظم رهبري را تبيين نمود و از ضرورت توجه ويژه به داخل و اعتماد به مديران داخلي و جوانان مطالبي ايراد نمود و تاکید کرد: کانون بسيج فرهنگيان آماده همکاري با اداره آموزش و پرورش در راستاي پرورش نسل آينده نظام از دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامي ايران مي باشد که انشاالله آينده نظام مديران به گفته حضرت امام(ره)متعهد و متخصص داشته باشيم.

 

برچسب ها: سروان افشاری
نام:
ایمیل:
* نظر: