جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۵۸:۳۸
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
درنماز جمعه توسط فرمانده سپاه قیروکارزین قرائت شد؛
فرمانده سپاه قیروکارزین جمعه گذشته بیانه ای درخصوص امربه معروف ونهی ازمنکر بعد ازخطبه های نماز جمعه قرائت نمود.

بیانیه تجمع سراسری گروه های امر به معروف  و نهی از منکر

هفته احیاء امربه معروف ونهای ازمنکرسال 1396

نهضت انسان ساز عاشورا نقطه عطف رهایی بشریت از اسارت شیطان وایادی آن وعبودیت وبندگی خداوندرحمان است،عاشورا قله آزادگی وآزادگی انسان ازبردگی نفس وعروج تا اوج مقام شامخ خلیفه اللهی ونسخه بی بدیل تعالی جامعه بشریت درمسیرنور وروشنایی ورسیدن به اوج فضائل انسانی بامحوریت کتاب خداوسنت نبوی وولایت علوی است.

ما اعتقاد راسخ داریم که آرمانهای بلندانقلاب اسلامی تنها درسایه اجرای دستورات الهی وتبعیت از شجره طیبه ولایت با بهره گیری از فرهنگ ونظام سلامت بخش امربه معروف ونهی ازمنکر درتمامی عرصه های جامعه قابل تحقق خواهد بودودراین راستا برفراگیر شدن این فرهنگ متعالی واجرای کامل اهداف زیر تاکید می نماییم؛

1.      در شرایط کنونی منطقه و جهان اسلام ، وحدت مسلمانان و مقابله با هرگونه تفرقه افکنی و کشتار و آزار مسلمانان را خواستاریم.

2.      استکبار ستیزی و حمایت از آرمان فلسطین و مظلومان ساکن در مناطق اشغالی را به عنوان اصلی ترین مسئله جهان اسلام تلقی نموده و تا آزادی سرزمین مقدس فلسطین و قدس شریف از پای نخواهیم نشست.

3.      ما رفتار و برخورد دوگانه نظام سلطه با مسئله حقوق بشر و تروریسم را محکوم و بر استقرار نظام عدالت جهانی تاکید می نماییم.

4.      در فرهنگ سیاسی ما، وحدت ملی به عنوان معروف بزرگ و منازعات قومی ، سیاسی و جناحی به عنوان منکر بزرگ تلقی گردیده و توجه مدیران و آحاد جامعه را به وحدت و یکپارچگی معطوف می داریم.

5.      ما امت حزب الله ضمن اعلام آمادگی و حضور در صحنه، بر حفظ و استحکام نظام با هدف رشد و توسعه اقتصادی ، اخلاقی، سیاسی دینی و فرهنگی تاکید نموده و بر حمایت همه جانبه از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید می نماییم.

6.      هماهنگی قوای سه گانه و اتکا بر توانمندی های داخلی، اعتماد به نیرو های متعهد و انقلابی و پیروی از ولایت فقیه را برای ریشه کنی فساد و ناهنجاری های اخلاقی در جهت حفظ سلامت و تعالی جامعه اسلامی خواهانیم.

7.      ضمن حمایت از دولتمردان ، بسیج عمومی امکانات و توانمندی های کشور در جهت تحقق توصیه های دوازده گانه مقام معظم رهبری به دولت دوازدهم و تحقق برنامه های بلند مدت ایران اسلامی را خواستاریم.

8.      ما بر تلاش همه جانبه دستگاه های دولتی و نهاد های انقلابی و مردمی در جهت پیشگیری از هرگونه منکر و توسعه معروف های اساسی تاکید نموده و ساختن جامعه ای نمونه  و الگو برای سایر ملل اسلامی را خواهانیم.

9.      پاکدستی ، امانت داری ، حفظ بیت المال، تحکیم بنیاد خانواده و جلب رضایت آحاد مردم به عنوان مهمترین معروف ها، باید از جمله رویکرد های اصلی مسئولان و مدیران و دست اندرکاران امور کشور باشد.

10. تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید و اشتغال و رفع موانع ، از مهمترین مطالبات مردم شهید پرور ایران اسلامی است.

11. اهتمام و مراقبت نسبت به سلامت فضای مجازی ، فرهنگی و هنری با تاکید بر محوریت تعالی معنوی و ارزش های انسانی و اسلامی از جمله انتظارات ما از مسئولان فرهنگی کشور می باشد.

12. ما امت شهید پرور و همیشه در صحنه از مسئولان کشور می خواهیم که ضمن پیروی از نهضت عاشورا و تجدید میثاق با امام راحل (ره) بر اطاعت خالصانه از رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و نقد و نقد پذیری و اصلاح امور کشور همواره تلاش و جدیت لازم را وجهه همت خویش قرار دهند.

13. در پایان، عظمت و سر بلندی اسلام و مسلمین و سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری را از پیشگاه خداوند منان مسئلت می نماییم.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

نام:
ایمیل:
* نظر: