آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
در هفته دفاع مقدس؛
تنویر کازرون خبر داد: کانون بسیج فرهنگیان به مناسبت هفته دفاع مقدس با امام جمعه شهرستان کازرون دیدار کردند.
به گزارش تنوير، به مناسبت هفته دفاع مقدس کانون بسيج فرهنگيان ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با امام جمعه محترم شهرستان کازرون دیدار کردند.
دیدار کانون بسیج فرهنگیان با امام جمعه شهرستان کازرون

در اين ديدار شوراي کانون بسيج فرهنگيان کازرون به همراه رياست محترم اداره آموزش و پرورش و بعضي از معاونين اداره آموزش و پرورش در دفتر امام جمعه کازرون برگزار گردید.

ابتدا سروان پاسدار محمد جواد افشاري نژاد مسئول کانون بسيج فرهنگيان کازرون ضمن تقدير و تشکر از امام جمعه محترم شهرستان که بسيجيان فرهنگي را به حضور پذيرفتند و قدرداني از رياست محترم اداره و معاونين ايشان به جهت پذيرفتن دعوت بسيج فرهنگيان به تشريح برنامه ها ي بسيج فرهنگيان کازرون پرداخت.

افشاري نژاد عنوان کرد: بسيج فرهنگيان پايه و اساس بسيج محسوب مي شود چرا که پرورش نسل آينده نظام که همان دانش آموزان مي باشد توسط فرهنگيان و معلمين انجام مي گيرد.

وی به این نکته هم اشاره کرد: بسيج فرهنگيان ضمن همکاري و تعامل با اداره آموزش و پرورش در راستاي موارد روشنگري جهت افزايش بصيرت معلمين و فرهنگيان برنامه ريزي هاي لازم را انجام داده است که بتوان از وجود اساتيد برجسته حوزه و دانشگاه و سپاه جهت اين مهم استفاده لازم را برد.

در ادامه امام جمعه محترم شهرستان در بياناتي اهميت بسيج فرهنگيان را مطرح نمودند و گفت: آموزش و پرورش وزارت خانه زيربنايي کشور و حوزه هاي علميه است و مسئولين و حتي روحانيون هم مي بايست قبلا در مدارس حضور و آموزش ديده باشند پس آموزش و پرورش مرکز فرهنگي و فکري در سطح کشور مي باشد.

خرسند این را هم افزود: بسيج فرهنگيان مي بايست طبق فرموده مقام معظم رهبري جذب حداکثري و فراجناحي را در بسيج فرهنگيان داشته باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: روحيه بسيجي را بايستي بيشتر از پيش در فرهنگيان تزريق و پياده سازي شود و بسيج فرهنگيان با اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و بصيرتي روحيه بي تفاتي در فرهنگيان را کاهش دهد.

 در آخر رياست محترم اداره آموزش و پرورش به عنوان مسائل و مشکلات موجود در آموزش و پرورش کازرون پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: