پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۴۹:۵۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
همزمان با فرا رسیدن ایام عزای آل الله
قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه جهرم، با توجه به فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، با موضوع جلوگیری از رواج منکر در ایام محرم تشکیل جلسه داد.

به گزارش تنویر جهرم قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه جهرم، با توجه به فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، با موضوع جلوگیری از رواج منکر در ایام محرم تشکیل جلسه داد.

سروان پاسدار امید حریری در مصاحبه با خبرنگار تنویر، در حاشیه این برنامه،  با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف هیأتهای سینه زنی و زنجیر زنی محلات و تجمع افراد مختلف در بلوارها و میادین جهت تماشای مراسم عزاداری به خصوص بانوان، تمهیداتی را در نظر گرفته ایم که انشاالله بتوان از حواشی و منکرات رایج در این ایام کاسته شود.


قرارگاه امر به معروف سپاه جهرم تشکیل جلسه داد

حریری با اشاره به برگزاری برنامه های متمرکز جهت عموم خواهران در چند نقطه از سطح شهر در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: هر چه در این ایام بتوانیم برنامه های معنوی و مراسم پرشور زینبی جهت خواهران در حسینیه ها، تکایا و مساجد برگزار کنیم، می توانیم از بسیاری از منکرات رایج در این دهه جلوگیری نمود.

وی در ادامه با تأکید بر یکی از فلسفه های قیام امام حسین(ع) که همانا "امر به معروف و نهی از منکر" بود، از فعال شدن تیمهای امر به معروف و نهی از منکر به همراه گشت زنی و تذکر لسانی در سطح خیابانها و هیئتها خبر داد و افزود: با نصب تصاویر، بنرها و دیگر امکانات فرهنگی نیز در این ایام، تذکرات لازم  در زمینه رعایت شئونات اسلامی و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را به اطلاع عموم می رسانیم.

مسئول قرارگاه امر به معروف سپاه جهرم، ضمن دعوت همگانی به اجرای تذکر لسانی، از دیگر برنامه های قرارگاه امربه امعروف را، استفاده از ظرفیت هیئتهای مذهبی، روحانیون، وعاظ، جامعه مداحان و افراد با نفوذ در این ایام برشمرد و تصریح کرد با هماهنگی با دستگاههای ذیربط ،انشاالله بتوانیم از این راه ها هم  بتوانیم این دو واجب فراموش را احیاء نماییم.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: